من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

عامل

فعلا درگیر هوش مصنوعی و عامل‌های هوشمند و این چرت و پرتا هستم و البته مطالعه‌ی الگوریتم ژنتیک هم در نوبت به سر می‌برد. وقت برای سر خاراندن هست اما برای خواندنِ «منِ او»ی رضا امیرخانی فرصتی نیست. ان‌شاءالله به زودی!

نظرات 2 + ارسال نظر
آشکار جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ب.ظ

گفتی رضا امیر خانی یاد سفرنامه داستان سیستانش افتادم. قسمت صلوات برای سلامتی دشمنان صدام با نمک ترین قسمت سفرنامه بود. نویسنده خوبی است. ارزش کنار گذاشتن خاراندن سر به نفع خواندن نوشته هایش را دارد

قبلا بیوتن و ارمیا رو ازش خوندم. امیدوارم این یکی هم خوب باشه. و البته اگه سفرنامه‌ای که شما فرمودی رو هم پیدا کنم می‌خونم. فقط اندکی فرصت نیازه! اندکی البته بیشتر از فرصت سر خاروندن!

مهرداد شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

هوش چرت و پرته یا مصنوعی بودنش؟

ترکیبشون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد