من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوستچشم میگون لب خندان دل خرم با اوست
گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولیاو سلیمان زمان است که خاتم با اوست
روی خوب است و کمال هنر و دامن پاکلاجرم همت پاکان دو عالم با اوست
خال مشکین که بدان عارض گندمگون استسر آن دانه که شد رهزن آدم با اوست
دلبرم عزم سفر کرد خدا را یارانچه کنم با دل مجروح که مرهم با اوست
با که این نکته توان گفت که آن سنگین دلکشت ما را و دم عیسی مریم با اوست
حافظ از معتقدان است گرامی دارشزان که بخشایش بس روح مکرم با اوست


نظرات 1 + ارسال نظر
آشکار دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ق.ظ

عنوان پیشنهادی : فال حافظ
فال حافظ را از رهگذری خریده اید یا خودتان گرفته اید؟

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هرکجا هست خدایا به سلامت دارش

یه بنده‌خدایی شب یلدا فال گرفت با نیت من! این اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد