من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

۱۶

کنکور افتاده هفته‌ی بعد! یعنی پنجشنبه و جمعه‌ی هفته‌ی بعد باید کنکور بدم.
برنامه‌ی معین تقریبا حاضره. البته از این تکمیل شدن‌های تقریبی قبلا چندبار اتفاق افتاده اما این دفعه دیگه می‌خوام تمومش کنم!
نظرات 2 + ارسال نظر
آشکار چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ق.ظ

جوجه را آخر پاییز می شمارند. اگر بارها تکمیل شده و این بار هم بار دیگری است تا رضایت نامه خود به همراه امضا را از جامعه موسیقی دریافت نکرده و در معرض دید عموم قرار نداده اید این بار هم بار دیگر محسوب می شود

بعله البته کاملا حق با شماست :)

محمدآقایی پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.mohammad-aghaiy.blogsky.com/

سلام
پس تو هم ارشد داری؟
منم چهارشنبه و پنج شنبه کنکور دارم...

سلام برادرجان
آره پنجشنبه و جمعه دارم ولی نخوندم تصمیم گرفتم اول خدمتمو تموم کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد