من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

جوجه مهندس

لطفا تا یک سری خزعبلات یاد گرفتید احساس نکنید که گنده مهندس شده‌اید و می‌توانید هر حرکتی بزنید. سعی کنید به جای جوگیر شدن اندکی تفکر و تعقل نمایید!


پ. ن: روی صحبتم با آن دسته از دوستانی است که کامپیوتر خود را کُمپِلِت پیاده می‌کنند و سپس هنگام بازسازی، هر سیمی را به هر سوراخی که دلشان خواست - به طور رَندُم - وارد می‌کنند.

البته بنده مخالف تجربه‌ی عملی نیستم. به شدت هم موافقم؛ اما خب برای چنین تحربیاتی یک آدم نیمه‌کاربلد را کنار دست خودتان داشته‌باشید اقلا. یا اگر موجود نبود دفترچه‌ی بی‌صاحاب‌شده‌ی مادِربرد را مطالعه بفرمایید بی‌زحمت!

او با ما ست

جناب اوباما (حفظه‌الله) فرمودند که از ایران درخواست کرده‌ایم که هواپیمای جاسوسی مارا به ما برگرداند!



دستش درد نکند روح ما را شاد کرد با این درخواست خوشگلش :دی

س...خ

باختیم که باختیم. دوس داشتیم ببازیم اصلا. همیشه دوس داریم ببازیم.


از حامیان حمید استیلی بودم ولی با این باخت دیگه نمیشد کاری کرد. خداحافظ ارزشی!

1-2

1. دکتر سوکراتس مُرد خیلی متاثر شدیم. قبلا فک کنم ذکر خیرش تو وبلاگ سابقم بود. خدایش بیامرزاد با آن هدبند خاصش!

حالا کاری نداریما، ولی چرا یه دکتر مملکت که ورزشکار هم هست باید اینقدر شدید الکلی باشه که به عفونت روده دچار بشه و آخرش تو 57سالگی بمیره رو من نمی‌فهمم.

اینم برای یادبود:

2. منچستر از لیگ قهرمانان حذف شد دلم خنک شد. این سزای اون حرکت ددمنشانه‌شون در له کردن آرسناله!


x. چه فوتبالی شدم این روزا! در حالی که اصلا فوتبالای خارجی رو نمی‌تونم ببینم و فقط الکی اخبارشو دنبال می‌کنم. و درحالی که اصلا حق فوتبال بازی کردن ندارم!


y. مارا سند زده‌اند به اسم کسی. باطل شدنی هم نیست این سند مالکیت!

مرگ

<< اطلاعیه مهم >>

باعث مباهات بود که طی مدت کمی حدودا سه ماه ، توانستیم به آمار 340 کاربر و 426 وبلاگ برسیم ، اما با مشکلات پیش آمده و نبود وقت برای پاسخگویی به کاربران و رسیدگی به سایت تصمیم گرفتیم بیش از این شرمنده کاربران نشویم
از تمامی کاربران تقاضا می شود بعد از ورود به کنترل پنل وبلاگ خود به منوی "ابزارها" رفته و گزینه "برون بری" را انتخاب و از وبلاگ خود پشتیبان تهیه کنند
سرویس دهنده پیشنهادیه ما سایت بلاگ ها است که می توانید پشتیبانی که از وبلاگ خود تهیه کرده اید را به این سرویس منتقل کنید

با عرض پوزش مجدد
مدیریت وبلاگ پرس

یعنی واقعا جا داره که الان دست به انتحار بزنم و به طرز بسیار ددمنشانه‌ای به دَرَک واصل بشم.

پ.ن: یعنی خاک بر سرم. و خاک بر سر این خاک بر سرها
پ.ن2: الان اگه اطلاعات ملت رو پاک نمی‌کردین شرمنده کاربران می‌شدین؟ می‌ذاشتین یه مدت دیگه باشه خب.
یعنی الان تکلیف من و nنفر دیگه که اصلا به صفحه اول سر نمی‌زنن و مستقیم میرن تو صفحه مدیریت چیه؟ بریم بمیریم؟

از بخش سوالات متداول همان سرویس ملعون:
چه تضمینی وجود دارد وبلاگ پرس به سرویس دهی خود ادامه دهد ؟

تیم وبلاگ پرس با هدف و برنامه ریزی دقیق شروع به کار کرده است ، درست است که هیچ سندی جز حرف ِ ما برای ادامه سرویس دهی وبلاگ پرس وجود ندارد ولی تمام تلاش خود را خواهیم کرد وبلاگ نویسان دغدغه ای از این جهت نداشته باشند . در ضمن امکان پشتیبان گیری از وبلاگ ، به شما کمک می کند هر زمان که وبلاگ پرس باعث نارضایتی شما شد ، به راحتی نقل مکان کنید ، البته امیدواریم هیچ وقت چنین کاری نکنید :)

فتح‌الفتوح

خب انگلیسُ هم گرفتیم. امریکارُ که قبلا فتح کرده‌بودیم. همینطوری پیش بریم می‌تونیم یواش‌یواش تبدیل بشیم به همون امپراطوری ایران باستان!

اسپید

یه بازیکنی بود که اسمش گری اسپید بود. فامیلیش باعث شده‌بود که برا من بازیکن جالبی به نظر بیاد چون برخلاف معنی فامیلیش -اسپید = سرعت- خیلی هم بازیکن کندی بود. هافبک دفاعی بود و من اون موقعا که تو نیوکاسل بود می‌شناختمش. بعدش البته رفت بولتون و بعدشم شفیلدیونایتد که البته تو شفیلد دیگه یادم نمیاد دیده باشمش. خبرشو هم نداشتم ولی ظاهرا بعد از اونجا مربی شد و رفت تو تیم ملی کشورش (ولز). امروز این بنده‌خدا مُرد! یعنی خودکشی کرده اینطوری که نوشتن. اونم تو 42سالگی و درحالی که سرمربی تیم ملی کشورش بوده!


متاثر شدم!


اینم صفحه ویکی‌پدیاش: http://en.wikipedia.org/wiki/Gary_Speed

عامل

فعلا درگیر هوش مصنوعی و عامل‌های هوشمند و این چرت و پرتا هستم و البته مطالعه‌ی الگوریتم ژنتیک هم در نوبت به سر می‌برد. وقت برای سر خاراندن هست اما برای خواندنِ «منِ او»ی رضا امیرخانی فرصتی نیست. ان‌شاءالله به زودی!

رابین

این آقای رابین فن‌پرسی جزو بازیکنان مورد علاقه‌ی ماست. ایشان امسال هی راه می‌روند و گل می‌زنند! تا همین الان که در دقیقه 82 بازی آرسنال دورتمند در لیگ قهرمانان اروپا هستیم، این برادر خوش‌تیپ ما در 30 بازی، 32 گل زده. و بنده همینجا صمیمانه از ایشان تشکرات خودم را به عمل می‌آورم که عصای دست شیخنا (آرسن ونگر کبیر) شده‌است در این دورانِ بی‌مریدی.


قبل‌ازانتشار‌نوشت: الان که به دقیقه 86 بازی رسیدیم آقای RvP دومین گلش در این بازی و سی‌وسومین گلش در سی‌ بازی گذشته را هم به ثمر رساند! خداوند منّان خیرش دهاد!