من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

او با ما ست

جناب اوباما (حفظه‌الله) فرمودند که از ایران درخواست کرده‌ایم که هواپیمای جاسوسی مارا به ما برگرداند!



دستش درد نکند روح ما را شاد کرد با این درخواست خوشگلش :دی

نظرات 2 + ارسال نظر
آشکار سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ

اول فکر می کردم هواپیماهای ما قدیمی است که هی سقوط می کنند بعد از این که این هواپیمای جاسوسی هم سقوط کرد متوجه شدم کلا هوای ایران اینقدر اکسیژن ندارد که هواپیماها بتوانند بسوزانند و سقوط می کنند
شاید منظورش این بوده که زیر هواپیما یه چیزی گذاشته ما ندیده ایم. گفته هواپیما رو برگردونید (پشت و روکنید)
شاید هم رفته تو حال و هوای گروگان گیری فکر کرده ما هواپیما رو بر خلاف میلش تو ایران نگه داشتیم


دم شما گرم که به شادی روح ما افزودید!
ناقلا نکنه دستت با اوباما تو یه کاسه‌ست؟

مهرداد چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

این نظر بالا جدا باحال بود(مزید بر باحالی اصل مطلب)
بهله ظاهرا نهادهای حقوق بشری برخی از گوشه و کنارها هم در خواستایی داشتن.
احتمالا می خوان به غیرت آقایان بر بخوره و نگهش دارن که این هواپیما با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و ناشناختش با خیال راحت به ماموریتش بپردازه.


واقعا داستان جالبی داشت این هواپیما! بسیار باعث مسرت و شادی روح شد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد