من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

انگشتام ورم کرده از دیشب. نشون به این نشون که دیگه انگشتر تو دستم نمیره! نمی‌دونم دلیلش چیه. البته پاهام هم ظاهرا اندکی بزرگ شده! اینو از رو کفشم که تا دیروز یکم لق میزد و الان سفت چسبیده به پام فهمیدم.

فک کنم دارم بزرگ میشم :دی

دیگه بچه‌ها هم لبخندتو باور نمی‌کنن!

دیگه کسی مونده که خنده‌های مصنوعیتو نشناسه؟

خب الان زدی یاهومسنجرو ترکوندی که چی مثلا؟ میخوای بگی زورت زیاده هرکار دلت بخواد میکنی؟ باشه بابا فهمیدیم تو شیری!


اینترنت ملی شد الان؟

بیرنامهَ!

در تمام طول عمر باعزتم تا اینجایی که زندگی کردم، اصلا ذره‌ای تو برنامه‌ریزی موفق نبودم! اینو قبلا هم عرض کردم.

یکی از نتایج عادت نداشتن به کار بابرنامه، اینه که اگه برای یه کاری فقط یه زمان مشخصی از شبانه‌روز رو فرصت داشته باشم، نمی‌تونم هیچوقت انجامش بدم. مثلا الان که فرصتم واسه باشگاه رفتن فقط یه زمانیه از ساعت 9 تا 11 شب، و باشگاه رفتنم معمولا 1 تا 2 ساعت طول می‌کشه، عمرا نمی‌تونم خودمو کاملا هماهنگ کنم و تو این زمانی که در اختیار دارم برم به ورزش برسم.

کلا برای یه کاری که باید بکنم، باید یه تایم حدود 10برابر زمان لازم برای انجام اون کار در اختیار داشته باشم، تا بتونم از اون فرصت گسترده‌ای که دارم، هروقت که حالشو داشتم یه بخشیشو اختصاص بدم به اون کار مورد نظر.


مزخرف آدمی هستم من!

حالا بشین واسه من برنامه بریز که یکشنبه ساعت 4تا6 باید معماری‌کامپیوتر بخونی! عزیز من! نمیشه دیگه! لطفا کل هفته رو وقت بده تا ببینم کجاش یهو حال درس خوندن به سرم می‌زنه تا بشینم بخونم. کاملا متوجه شدی؟ آفرین!

میگم این وردپرس هم محیط جالبی داره‌ها!

دارم کشیده میشم طرفش. البته با وبلاگ‌پرس که از سیستم وردپرس استفاده می‌کنه. خود وردپرس که برای ما اَک می‌باشد :دی


هی می‌خوام اینجارو ول نکنم نمیشه! به هرحال تجربه کردن محیط‌های جدید کار بسیار خداپسندانه‌ایه. ببینم چی میشه ...

دلم تنگ شده .... خیلی!

یادم نمیاد تو دوران پرافتخار تحصیلم هیچ سالی رو که منتظر شروع کلاسا باشم .... امسال به شدت مشتاقم زودتر شروع بشه!



والتین و ...

اینم از تینا، داداش سینا :دی


لینک کمکی!:

http://up6.iranblog.com/files/e2Tina-jpg.jpg

موهای بنده رو داشت می‌کند این بشر


ز-ذ

دارم آبگوشت درست میکنم واسه ناهار :دی

تجدید میثاق با آرمان‌های ونگر کبیر

من موندم آقای فابرگاس و آقای نصری چطوری می‌تونن با آرامشش کامل به زندگیشون ادامه بدن! اصلا شب خوابشون می‌بره اینا؟ خیالتون راحت شد از تحقیر پدر فوتبالیتون؟


من همینجا مجددا از سیاست‌های آقای آرسن ونگر حمایت می‌کنم. بذار هر بازی 8 گل بخوریم ولی پول مفت به بازیکنای آشغال ندیم! بذار من‌سیتی با پول پسر مردمو بخره و هر بازی 5 گل بزنه. ما شیخ‌منصور بن‌زاید آل‌نهیان نداریم که جیبش به چاه‌های نفت امارات راه داشته باشه. اگه داشتیم هم مطمئنا حاضر نمی‌شدیم برای بازیکنی که 10 میلیون به زور می‌ارزه 40 میلیون پول بدیم که تو رقابت کم نیاریم.

مرده‌شور ببره کثافتی که شما به فوتبال می‌زنین با این پول کثیف. ایشالا از دماغتون در بیاد :دی