من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

خب الان زدی یاهومسنجرو ترکوندی که چی مثلا؟ میخوای بگی زورت زیاده هرکار دلت بخواد میکنی؟ باشه بابا فهمیدیم تو شیری!


اینترنت ملی شد الان؟

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ http://boudan.blogsky.com


این هم یه جور فراره دیگه
وقتی آدما ندیدن رو عادت خودشون کردن، کور کردن و کور شدن و کور بودن دغدغه ی هر دمشون میشه...
حالا کی این کارو کرده؟ منو باش که تازه سون نصب کرده بودم و تنظیمات فایروال ایست رو رو حالت دستی برده بودم، هی ور می رفتم فکر می کردم ازین آنتی ویروس آب می خوره.

یه سری شایعاتی هم هست که میگه تحریممون کردن مجدد! معلوم نیست چه خبره

مهرداد یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

بازگشت یاهو و اتمام شایعات فراواااااااااااان

ما منتظر بازگشت آشکار اتمام شایعات جدید هستیم!

آشکار یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ

یعنی تا حالا جهانی بود؟
عنوان پیشنهادی : تافته جدابافته

نه تا حالا میلی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد