من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

آقا این پسرعموی ما که ناقص‌العقل می‌خوانیمش و همین اواخر قاطی مرغ‌ها هم گردیده، در دوران طفولیت موهای مرا می‌کشید! تازه فراتر از کشیدن، رسما موهای اینجانب را می‌کَند! اصلا من دقیقا به خاطر دارم که در یکی از نبردهایمان بعد از آتش‌بس موهای پرپرشده‌ام را روی زمین دیدم و نشان حضار دادم تا بر حقانیت من گواه باشند. تازه این واقعه در تاریخ هم ثبت شده. البته متاسفانه از آنجا که بسیاری از مورخین بندگان حکومت زمانه یا هوا و هوس خودشان هستند و با مبلغ ناچیزی خریداری می‌شوند، این قسمت‌های مو کندن‌های ناقص‌العقل‌خان از سر غیاث‌الدین‌خان در چاپ‌های نهایی کتاب‌های آن نامردان یافت نمی‌شود، اما باز هم بوده‌اند تاریخ‌نویسان منصفی که به لطایف‌الحیلی توانسته‌اند این وقایع را از تیغ تیز فیلترینگ عبور دهند و در کتاب‌هایشان به ثبت برسانند. گذشته از این، آن ضعیف‌النفس‌ها هم نمی‌دانند که غیاث‌الدین از همان دوران طفولیت به تاریخ بسیار علاقه‌مند بوده و بسیاری از نسخ خطی و پیش‌نویس مطالب تاریخی را جمع‌آوری می‌کرده و با این کار، مدارک زیادی از دست‌نوشته‌های آنها هم در اختیار دارد که وقوع این وقایع را به اثبات می‌رساند. که البته این مدارک در آینده‌ای نه چندان دور در اختیار ارباب جراید قرار خواهد گرفت تا همگان بدانند چه بر سر این شیر پیر درزنجیر گذشته تا بدینجا رسیده‌است.


به خدمت شما که عرض شود، خواستم اعلام کنم که چرت گفتن در این نوشته به نهایت خود رسید، لیکن به خاطر آوردم که چرتیجات از آن دسته موجوداتی هستند که نهایتی نمی‌توان برایشان قائل شد، پس زبان کوتاه کرده و باقی چرت‌گویی‌ها را به همکاران و هم‌قطاران محترم واگذار می‌کنم.

سایه‌ی عالی مستدام. صد سال به این سال‌ها

نسیم زلف تو چون بگذرد به تربت حافظ

ز خاک کالبدش صد هزار لاله برآید


- روز حافظه امروز. فک کنم حافظ منو طلبیده که این بیت اومده واسم! دلش نسیم زلف منو می‌خواد :دی

خیلی دلم می‌خواد یه سری به مزار خواجه بزنم. کاش میشد ....

یه سوال بسیاربسیار مهم:

من اگه حرف نزنم کسی فکر می‌کنه من لالم؟


لطفا همه کسایی که می‌خونن جواب بدن، مهمه برام!

یک و نیم لیتر آب بخوری، دو سه ساعت پیاده‌روی بکنی، خب بعدش چه حسی می‌تونی داشتی باشی آخه جز .... ؟

تو روحت با این حیا و نجابتت!

این رو زیاد جواب نداد

از این رو به آن رو می‌شویم


پ.ن: تست اعتیاد منفی بود! دست‌کم به تریاک و مشتقات آن معتاد نیستم، به چیزهای دیگر اما مشخص نیست

دارم میرم جواب تست اعتیادمو بگیرم! استرس دارم

البته واسه جواب گواهی عدم سوء پیشینه که هفته بعد میاد بیشتر استرس دارم. اون یکی استرسش جدیه!

با صدای بلند و با ضرس قاطع اعلام می‌کنم که حالم خوب است. بداخلاقی و بددهنی و اساعه ادبی هم اگر از جانب بنده می‌بینید مربوط به طبع لطیف و اخلاق نمونه‌ی خودم می‌باشد.

تاکید می‌کنم که احدالناسی باعث بداخلاقی‌های اینجانب نشده است.

آدرس را عوضی نروید لطفا


با این حساب نیازی هم به اجرای مراسم برائت از این و آن نیست! سگ‌اخلاقی از خودمان است. به این و آن نبندیدش لطفا.