من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

این رو زیاد جواب نداد

از این رو به آن رو می‌شویم


پ.ن: تست اعتیاد منفی بود! دست‌کم به تریاک و مشتقات آن معتاد نیستم، به چیزهای دیگر اما مشخص نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
آشکار دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ

عنوان پیشنهادی: پشت و رو
آدم که به چیز معتاد نمی شود بلکه چیز می شود
در مورد عدم سو سابقه آیا سابقه فوتبال جزو سوء سابقه است یا حسن سابقه؟ کنارگذاشتن آن چطور؟

جزو سوءسابقه هست ولی فک کنم پاک شده باشه با کنار گذاشتنش دیگه!

مهرداد سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

چه خبره اینجا؟ ما هم ازین پیشنه ها می خوایم

ازون سوءهاش می‌خوای؟ بگو بیام واست درست کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد