من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

۲۱

حالا من که بعد از مذاکرات علی‌آباد۲ تصمیم گرفتم دنبال سربازمعلمی نرم، ولی اون بندگان خدایی که با توجه به سوابق اداره آموزش و پرورش و اطلاعیه‌های قبلی خدمتشونو طوری زمان‌بندی کرده‌بودن تا اعزامشون اول اسفند بیوفته و برای این کار خدمتشونو عقب یا جلو انداختن حق دارن مسئولین محترم امر رو ببندن به فحش! به این دلیل که حالا آموزش پرورش اعلام کرده که فقط اونایی که اعزامشون اردیبهشت یا تیر هست می‌تونن واسه سربازمعلمی ثبت نام کنن.
نظرات 1 + ارسال نظر
آشکار شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ب.ظ

بوی براندازی نرم از صحبت های شما به مشام می رسه. هدف شما از نشون دادن نقاط ضعف برنامه ریزی نیروهای مسلح چیه؟ از کدوم کشور خارجی تغذیه اطلاعاتی و مالی می شین؟

من و براندازی؟ تازه این نقطه ضعف آموزش پرورشه نه نیروهای مسلح. آموزش پرورشم که گردنش از مو باریک‌تره هرچی بهش بگی کاری نمی‌تونه بکنه جز غر زدن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد