من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

هرچند وقت یه بار میام اینجا یه گزارشی می‌دم!

علی ناقص‌العقل رفته آموزشی. زیاد امیدوار نیستم ولی ایشالا که یه ذره هم شده آدم بشه.

امتحانامون افتاده عقبتر. من 4 و 7 خرداد امتحان دارم و خلاص! البته باید ببینم پروژه چی می‌شه داستانش. فعلا که کاری نکردم

ینی نامزد شکست‌خورده‌ی انتخابات ریاست جمهوری کنیا فهمید که بعد از شکست چطوری باید رفتار کنه، اینا هنوز نفهمیدن


+ نتیجه‌ی انتخابات کنیا طوری بود که کسی اختلاف دوتا نامزد فک کنم به یک میلیون رای هم نمی‌رسید، نامزد شکست‌خورده اعتراض شدیدی داشت و البته از طریق مراجع قانونی اقدام کرد. مرجع قانونی که دادگاه عالی باشه اعلام کرد که نتیجه درسته. نامزد شکست‌خورده هم قبول کرد و گفت ممکنه بازم برام ابهام وجود داشته باشه و هنوز سر حرفام باشم، اما کاری نمی‌کنم که ثبات سیاسی و اقتصادی کشورم به خطر بیوفته و رای دادگاه عالی رو قبول کرد.

به همین خوشگلی!

دیروز تولدم بود!

خب الان حالم بهتره! داشتم دیوونه می‌شدم.

بالاخره شروع کردم از رو یه جزوه‌ی دیگه NS بخونم. Mount & Blade هم بازی می‌کنم! 

تا حالا nبار سعی کردم اتفاقات روزانه رو ثبت کنم، هر بار چند روزی نوشتم، بعد خوردم به یه روز خستگی یا افسردگی، بی‌خیال کار شدم! الانم از اول سال شروع کرده بودم ولی دیشب خسته بودم و حوصله نداشتم و ننوشتم، امروزم خرابم!

احساس می‌کنم دارم قراضه می‌شم! کچلم که شدم. روزای عید که باید روزای خوشحالی باشه برا من روزای عزاست. کاملا حس یه موجودی رو دارم که هر کار می‌تونسته کرده و دیگه هیچی ازش برنمیاد جز خراب‌کاری و مزاحمت برای دیگران و کاملا آمادگی داره که بره یه گوشه‌ای بشینه و یواش یواش تجزیه بشه