من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

هرچند وقت یه بار میام اینجا یه گزارشی می‌دم!

علی ناقص‌العقل رفته آموزشی. زیاد امیدوار نیستم ولی ایشالا که یه ذره هم شده آدم بشه.

امتحانامون افتاده عقبتر. من 4 و 7 خرداد امتحان دارم و خلاص! البته باید ببینم پروژه چی می‌شه داستانش. فعلا که کاری نکردم

نظرات 2 + ارسال نظر
آشکار سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ق.ظ

عنوان پیشنهادی: وقایع اتفاقیه
این فعلا کاری که نکردم ایهام داره که بر می گرده به انجام ندادن پروژه یا حسرت خوردن این که علی آقا رفته سربازی و شما هنوز نرفتی و ....؟

جفتش!

مهرداد سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

کلا علی چندین گام از تو جلوتره ها
زنده باد

بعله! ناقص‌العقل دیوانه‌ی اراذل اوباش از من جلوتره :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد