من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

TimeOut

خب سر ناهار چایی نوش جان نمودیم و اندکی راه گلویمان باز شد!

خدمت شما که عرض شود، برای اولین بار در طول زندگی پرافتخارم می باشد که احساس می کنم احتیاج به برنامه دارم! به این دلیل که امروز 4چهارشنبه می باشد؛ در اسرع وقت این کارها را باید انجام بدهم: ریاضی مهندسی بخوانم (جهت میان ترم شنبه)، محاسبات عددی بخوانم (جهت میان ترم دوشنبه)، گزارش کار آزمایشگاه فیزیک بنویسم (جهت ارائه به استاد، یکشنبه)، نشریه ی انجمن علمی دوستان برقی را طراحی و صفحه آرایی کنم (زمان شروع کار احتمالا از فرداشب و فرصت تحویل تا شنبه!)، سه سوال ساختمان داده که آصف داده بود را حل نموده و جوابش را بفرستم (تا یکشنبه آینده)، یک تحقیق در یک موضوع قرآنی پیدا نموده و اندکی هم مطالعه کنم (جهت ارائه به استاد در سه شنبه). ضمنا سعید فرهادیان هم ما را کشت با این آپشن فایل لیگ قهرمانان آسیا برای PES2011!


و اینکه امیدوارم همچنان همه چیز خوب باشد، بدون هیچ ناراحتی و دلخوری ...

حرف دارم ولی گلودرد دارم، نمی‌تونم زیاد چیزی بگم!

به که گویم؟

به که گویم،چه بگویم،که چه کرده غم تو به ما

همه سوزم،همه دردم،به خدا به خدا به خدا

تو ندانی که چه کردی به من و دل من به خدا
چه غمت از من بی دل تو کجا من خسته کجا

سه‌سال‌دیگه

خیلی راحت می‌گوییم و می‌خندیم، آخرش می‌رسیم به: «خداحافظ تا سه سال دیگه!»! چقدر خوب است واقعا که این سه‌سال‌ها در کمتر از سه روز می‌گذرند! هرچند "سه‌سال‌دیگه"ی واقعی تحملش تحمل سی‌سالِ سخت شاید باشد ...

To Do List

1. درس دانشگاه را به اتمام برسانم ==» درصد پیشرفت: 45%

2. دستم را از جیب بابا بیرون بیاورم ==» درصد پیشرفت: 25%

3. در یک اداره یا سازمان دولتی استخدام رسمی شوم (اختیاری) ==» درصد پیشرفت: 0%

4. معین و مجتبی را روانه‌ی خانه‌ی بخت کنم* ==» درصد پیشرفت: 0%

5. یک منزل جدا داشته باشم* ==» درصد پیشرفت: 65%

6. دوره‌ی آموزشی خدمت مقدس سربازی را به اتمام برسانم ==» درصد پیشرفت: 0%

7. برای هیچکس متاسف نباشم ==» درصد پیشرفت: 70%

8. تاریخ تولد شناسنامه‌ام را حداقل یکی دو سال عقب بکشم (اختیاری) ==» درصد پیشرفت: 0%

9. یکی از این ماشین‌هایی که روی تابلوی مغازه است و یک عدد لپ‌تاپ صفحه لمسی و یک بلیط سفر به دور دنیا تهیه کنم ==» درصد پیشرفت: 2%

10. یک بامبو بخرم و بزرگ کنم ==» درصد پیشرفت: 95%

11. همچنان فوتبال بازی نکنم ==» درصد پیشرفت: 90%

12. روی دست آیدین بزنم یا مختار بدون ریش بشوم ==» درصد پیشرفت: 57.25%



*: موارد *دار قابلیت تعویض با یکدیگر را دارا هستند.


پاک‌نویس

همین الان نزدیک به 6 خط تایپ کردم ولی پاک کردم و این جمله را دارم می‌نویسم جایش، به همین سادگی!


عقاید یک دلقک تمام شد. این آقای هاینریش بل زنده است آیا؟! اگر زنده می‌باشند و کسی راه ارتباطی با ایشان می‌شناسد لطفا معرفی نماید. من حوصله سرچ کردن در گوگولی ندارم. یک طوری باید از آقای بل انتقاد کنم، باید عرض کنم خدمت مبارکش که لطفا یک اندکی مودبانه‌تر بنویس که ما رویمان بشود کتاب‌هایت را به خانم ف بدهیم تا بخواند.

ولی کلا خوشمان آمد از آثار این آقا. یک جلد دیگر از کتاب‌هایش را نیز همین هفته پیش پیدا کردم. الان در قفسه کتاب‌هایم موجود می‌باشد اما یادم نیست که اسمش چه بود. ضمنا ارمیای رضا امیرخانی را هم به زودی خواهم خواند. خیر سرم قرار بود بعد از این کتاب اخیر که تمام شد، رمان‌خوانی را ترک نموده و اندکی فیلسوف‌مابانه شریعتی و مطهری و از این دست کتب بخوانم ولی خب دیگر، ما لیاقتمان همین کتاب قصه خواندن بیشتر نیست احتمالا :دی


اگر متهمم نکنند به خودبیمارانگاری یا خودبیمارپنداری هیپوکندریا یا هرکدام از این اسامی -که اگر متهم هم بکنند در نظر من تغییری ایجاد نخواد شد- اعتراف خواهم کرد به مرض اختلال دوقطبی. داشتم در مورد مالیخولیای هانس شنیر تحقیقات می‌کردم که به این قضیه پی بردم! علائمش خلق بالا (شیدایی -من همان سرخوشی را نام مناسبتری می‌دانم برایش) و خلق پایین (افسردگی) می‌باشند. باید از همان خانم ف بپرسم که آیا داماد گرامیشان غیاث‌الدین را مبتلا به Bipolar disorder تشخیص نداده بود بعد از دقایق اندکی تلفنی صحبت کردن؟

1.2.+

1. آخرای «عقاید یک دلقک» رو دارم می‌خونم. این سر کار رفتنم هیچ خیری هم نصیبم نکرده باشه نمی‌تونم خیر عظیم اعطای فرصت مجدد کتابخوانی رو انکار کنم. از این یکی کتاب هاینریش بل هم مثل «سیمای زنی در میان جمع» خیلی خوشم میاد. فقط حیف که کلا زیادی +18 می‌نویسه :دی


2. از این اطراف صدای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل میاد! نمی‌دونم کجاست و اصلا مناسبتش چیه. حاجی اومده یه سر بزنه بهم، میگه اینا فک می‌کنن امریکا حضرت زهرا رو شهید کرده احتمالا!


+ حاجی دوباره اومد

ترسم که اشک در غم ما پرده‌در شود

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر

آری شود ولیک به خون جگر شود


همین!

چند پاسخ برای یک سوال شخصی و یک سوال و جواب دیگر

مکارم: چنانچه صیغه ی محرمیت جاری نشده تنها در حد صحبت کردن در مورد ازدواج مجازید آن هم با هماهنگی خانواده.


وحید خراسانی: ارتباط قبل از عقد جایز نیست و راهی جز اجراء صیغه‌ عقد نیست که بنابر احتیاط واجب باید با اجازه پدر یا جد پدری دختر باشد.


سیستانی: جایز نیست (همین؟!!!)


خامنه‌ای: به هر حال هر گونه ارتباطی که خارج از ضوابط و احکام شرعی باشد و یا مفسده ای بر آن مترتب شود، جایز نیست؛ و بر هر زن و مرد مکلفی شرعا واجب است در تماس و نشست و برخاست با جنس مخالف حریم ضوابط شرعی و مقررات و مقررات اسلامی را دقیقاً مراعات نمایند و از هرگونه عمل و رفتاری که آمیخته به ریبه و یا موجب ترتب فتنه و فساد باشد، جداً احتراز نمایند.


آشکار (دامت برکاته): تا برادران نیروی انتظامی گیر نداده‌اند هیچ اشکالی ندارد. در ضمنا بر هر زن و مرد در سن ازدواجی شرعا واجب است روی ازدواج‌های سنتی که زن و مرد شب عقد یکدیگر را می‌دیدند خط بطلان کشیده و به هر روش ممکنی قبل از ازدواج حداقل شناخت‌های لازمه را که شرط بقای اساسی بنیان زندگی است از یکدیگر کسب نمایند.


س: با دخترى نامزد هستم خانواده‌ها هم در جریان هستند آیا مى‌شود براى هم از طریق اینترنت پیام یا ایمیل بفرستیم؟ روابط ما تا چه حدّى شرعى است؟ (عقد یا صیغه هم به هیچ وجه فعلاً ممکن نیست).
ج (خامنه‌ای): باید از بیان مطالبی که محرّک شهوت و یا مناسب زن و شوهر شرعی باشد، اجتناب کنید.

تقدیم به هواداران

اینم به خاطر دل هواداران صمیمی و فداییان خودم میذارم. یه عکس از خودم گرفتم امضا هم زدم روش که برین حالشو ببرین :دی

نکته: تیریپم همون تیریپ سه سال پیشه که عکسشو گذاشتم سمت راست وبلاگ، ولی احساس میکنم دماغم بزرگتر شده از اون موقع :))