من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

به که گویم؟

به که گویم،چه بگویم،که چه کرده غم تو به ما

همه سوزم،همه دردم،به خدا به خدا به خدا

تو ندانی که چه کردی به من و دل من به خدا
چه غمت از من بی دل تو کجا من خسته کجا

نظرات 3 + ارسال نظر
همکلاسی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام آقا ببخشید این شعر چه جوری خونده میشه؟
به من بگین قول میدم به کسی نگم

سلام خانم بخشیدم! این شعر رو اینطوری میخونن:
http://www.esnips.com/doc/9c8de6a1-09da-4132-87b2-da81f5668a79/Be-Ke-Gooyam

به کسی هم اگه خواستین بگین اشکال نداره!

مهرداد شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

غم با خود ببرد هر چه از جنس من٬ که بماند او
سوز و دردش کمترین دودی است که کند بتو رو

چون که خواهی که بداند که چه کرده است با دل تو
نپرس کجا و مشو خسته٬ راهش٬ نیست‌شدن بهر او

احسنتم، تبارک‌الله!
مااااشاااااالله (اخری را با صدای مقام معظم بخوانید لطفا :دی)

آشکار شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ

به من. به خوانندگان وبلاگ. فقط نذار اون تو بمونه که می شه غم باد

چشم! عرض می‌کنم سر فرصت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد