من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

۱۹

خب جاشم مشخص شد! پادگان شهید عبدالحمید انشایی تهران یا همون ۰۲. نیروی زمینی ارتش.
یه نرم‌افزاری برای معین داشتم می‌نوشتم که صدبار نوشتم و آخراش ولش کردم. قصد دارم تو این چند روزی دیگه مثل آدم بشینم کاملش کنم و ببندمش!

نظرات 1 + ارسال نظر
آشکار شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ

ماسک فراموش نشود
موضوع نرم افزار چی بوده که تا این حد بگیر و ول کن شده؟

ما که آلودگی تهرانو هنوز درک نکردیم! اون طرفام وضعش خرابه؟ شرقه تهرانه ظاهرا!
یه نرم‌افزاری مرتبط با موسیقی بوده که نمی‌دونم قبلا در موردش نوشتم یا نه. بگیر و ول کنش تقصیر منه که زورم میاد یه کارو مثه آدم تموم کنم. همیشه دنبال یه دوستِ برنامه‌نویس بودم که همکاری کنه و از ایده‌ها و الگوریتم‌های من استفاده کنه تا این برنامه رو کامل کنه اما کسی نبوده که کمکم کنه و ... . چندبار واقعا تمومش کردم اما باز حوصله نداشتم به سر و شکلش برسم و جمع و جورش کنم. از اون طرف هی معین می‌گه بابا کل جامعه‌ی موسیقی مملکت معطل این برنامه‌ن بشین درستش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد