من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

۱۰

احتمالا در حوالی اعزام به خدمت این وبلاگ رو حذف کنم البته بعد از اینکه از مطالبش یک بک‌آپ برای خودم تهیه کنم. بعد از این اگه بخوام چیزی به عنوان وبلاگ داشته باشم تو همون سیستم بلاگ.آی‌آر کار می‌کنم و البته آدرسش رو به اطلاع یکی دو مخاطب عزیزی که اینجا دارن می‌رسونم یه جوری.
نظرات 3 + ارسال نظر
آشکار سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:26 ب.ظ

کاش قبل از تعطیل کسب و کار در مورد دلیل این مهاجرت نیز توضیح دهید

راستش محیط بلاگ‌اسکای برام تکراری شده و خیلی وقته که محیط بلاگ.آی‌آر رو بیشتر می‌پسندم. حرف زیادی هم دیگه برای گفتن ندارم که اینجا چیزی بنویسم! باید یه تصمیم بهتر بگیرم.
راست‌ترش، اینه که همیشه ترس دارم از اینکه یک عده‌ی آشنای خاصی تصادفا بیان اینجا و بیان مطالب شخصی منو بخونن! شاید ترس بی‌خودی باشه ولی همیشه این ترس رو داشتم! برای این قضیه هم هیچ‌وقت به راه‌حل کاملا مناسبی نرسیدم!

من شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ب.ظ

خب چرا با اسم های مستعار مطلب نمیذاری؟
اینجوری کسی نمیتونه بفهمه

می‌ذارم خب ولی کاره دیگه! اومدیمو یکی تصادفا اومد اینجا!

مهرداد دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

حذف دلگیر می‌کنه آدمو
لطفا ما را در ته لیست مخاطبان قید فرمایید

حتما در خدمت شمام هستیم اگه عمری بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد