من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

۲ + فاتحه

حس تعلیق رو اون خونواده‌ای دارن که صبح خبر سقوط یه اتوبوس به دره رو می‌شنون و تا بعدازظهرش هرچی لیست مصدوما و کشته‌شده‌هارو نگاه می‌کنن اسم عزیزشونو توش پیدا نمی‌کنن

آخرشم خبر پیدا شدن جنازه ...


زن‌عموی بزرگم به رحمت خدا رفت. 

۶

آقا ظاهرا آموزشیم تهران نیست! پرندکه! ۰۲ منتقل شده به اونجا از مدتی پیش

۸

دیشب داشتم مراسم اختتامیه‌ی جشنواره فجر رو از شبکه نمایش می‌دیدم. کاری با جایزه‌ها که ندارم چون هیچ کدوم از فیلم‌هارو موفق نشدم ببینم و فقط از امروز به بعد شاید ۳-۴ تا فیلم رو ببینم، اما پخش برنامه خیلی مزخرف و احمقانه بود! تا یکی می‌اومد می‌گفت همه‌ی سلیقه‌ها باید بتونن فیلم‌هاشونو بیارن و نمایش بدن پخش متوقف می‌شد و اون مجری مسخره‌ی لعنتی که سعی می‌کرد خودشو شبیه گلزار درست کنه الکی پرت و پلا می‌گفت تا صحبت‌های اون شخص منتقد تموم بشه بعد برگردن به مراسم! کاری به این که خیلی از هنرمندها جوگیر هستن و دوس دارن الکی حرفای جنجالی بزنن ندارم اما وقتی صدا و سیما تصمیم می‌گیره نشون بده مراسمو دیگه باید جنبه‌ی دوتا انتقاد خیلی خیلی ساده رو داشته باشه! متاسفم واقعا

۱۰

احتمالا در حوالی اعزام به خدمت این وبلاگ رو حذف کنم البته بعد از اینکه از مطالبش یک بک‌آپ برای خودم تهیه کنم. بعد از این اگه بخوام چیزی به عنوان وبلاگ داشته باشم تو همون سیستم بلاگ.آی‌آر کار می‌کنم و البته آدرسش رو به اطلاع یکی دو مخاطب عزیزی که اینجا دارن می‌رسونم یه جوری.

۱۶

کنکور افتاده هفته‌ی بعد! یعنی پنجشنبه و جمعه‌ی هفته‌ی بعد باید کنکور بدم.
برنامه‌ی معین تقریبا حاضره. البته از این تکمیل شدن‌های تقریبی قبلا چندبار اتفاق افتاده اما این دفعه دیگه می‌خوام تمومش کنم!

۱۹

خب جاشم مشخص شد! پادگان شهید عبدالحمید انشایی تهران یا همون ۰۲. نیروی زمینی ارتش.
یه نرم‌افزاری برای معین داشتم می‌نوشتم که صدبار نوشتم و آخراش ولش کردم. قصد دارم تو این چند روزی دیگه مثل آدم بشینم کاملش کنم و ببندمش!

۱۹ یا ۲۰؟


امروز ۱۱ بهمنه الان باید بگم ۲۰ روز دیگه می‌رم خدمت فک کنم. عددای قبلیم یکم مشکل داشت ظاهرا!

داره برف میاد به شدت. بالاخره زمستون شد!

۲۰

ظاهرا محل آموزشی اعزامیای اول اسفند مشخص شده ولی باید از نظام وظیفه بپرسیم که امروز نشد بپرسم و احتمالا شنبه آمارشو بگیرم
Global Operations بازی می‌کنم این روزا!

۲۱

حالا من که بعد از مذاکرات علی‌آباد۲ تصمیم گرفتم دنبال سربازمعلمی نرم، ولی اون بندگان خدایی که با توجه به سوابق اداره آموزش و پرورش و اطلاعیه‌های قبلی خدمتشونو طوری زمان‌بندی کرده‌بودن تا اعزامشون اول اسفند بیوفته و برای این کار خدمتشونو عقب یا جلو انداختن حق دارن مسئولین محترم امر رو ببندن به فحش! به این دلیل که حالا آموزش پرورش اعلام کرده که فقط اونایی که اعزامشون اردیبهشت یا تیر هست می‌تونن واسه سربازمعلمی ثبت نام کنن.

۲۲

به خاطر بزرگی شکم و چربیِ کبد باید یه کارایی بکنم. غذا کمتر می‌خورم. شبا نون نمی‌خورم. شبا نون نخوردن ولی نشد کار که! موقع شام نون نمی‌خورم عوضش ساعت ۱۲ شب گشنم می‌شه می‌رم نون و مربا می‌خورم! روزایی که حوصله داشته باشم قبل از طلوع آفتاب می‌رم بیرون تو خیابون می‌دوم. باشد که لاغر شوم! البته تنهایی زیاد لذت‌بخش نیست و نمی‌تونه خیلی دنباله‌دار باشه این کار. امیدم به دوران آش‌خوری و کلاغ‌پررویه!