من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

۲۲

به خاطر بزرگی شکم و چربیِ کبد باید یه کارایی بکنم. غذا کمتر می‌خورم. شبا نون نمی‌خورم. شبا نون نخوردن ولی نشد کار که! موقع شام نون نمی‌خورم عوضش ساعت ۱۲ شب گشنم می‌شه می‌رم نون و مربا می‌خورم! روزایی که حوصله داشته باشم قبل از طلوع آفتاب می‌رم بیرون تو خیابون می‌دوم. باشد که لاغر شوم! البته تنهایی زیاد لذت‌بخش نیست و نمی‌تونه خیلی دنباله‌دار باشه این کار. امیدم به دوران آش‌خوری و کلاغ‌پررویه!

نظرات 1 + ارسال نظر
آشکار شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ب.ظ

به این می گن یکی از مزایای سربازی
به گوش بعضی ها نرسه که از فردا نام نویسی می کنن برای خدمت مقدس سربازی. هدف؟ لاغری

آره واقعا من چند ماهه منتظرم سربازیم شروع بشه تا از دست این شکم خلاصی یابم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد