من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

پاک‌نویس

همین الان نزدیک به 6 خط تایپ کردم ولی پاک کردم و این جمله را دارم می‌نویسم جایش، به همین سادگی!


عقاید یک دلقک تمام شد. این آقای هاینریش بل زنده است آیا؟! اگر زنده می‌باشند و کسی راه ارتباطی با ایشان می‌شناسد لطفا معرفی نماید. من حوصله سرچ کردن در گوگولی ندارم. یک طوری باید از آقای بل انتقاد کنم، باید عرض کنم خدمت مبارکش که لطفا یک اندکی مودبانه‌تر بنویس که ما رویمان بشود کتاب‌هایت را به خانم ف بدهیم تا بخواند.

ولی کلا خوشمان آمد از آثار این آقا. یک جلد دیگر از کتاب‌هایش را نیز همین هفته پیش پیدا کردم. الان در قفسه کتاب‌هایم موجود می‌باشد اما یادم نیست که اسمش چه بود. ضمنا ارمیای رضا امیرخانی را هم به زودی خواهم خواند. خیر سرم قرار بود بعد از این کتاب اخیر که تمام شد، رمان‌خوانی را ترک نموده و اندکی فیلسوف‌مابانه شریعتی و مطهری و از این دست کتب بخوانم ولی خب دیگر، ما لیاقتمان همین کتاب قصه خواندن بیشتر نیست احتمالا :دی


اگر متهمم نکنند به خودبیمارانگاری یا خودبیمارپنداری هیپوکندریا یا هرکدام از این اسامی -که اگر متهم هم بکنند در نظر من تغییری ایجاد نخواد شد- اعتراف خواهم کرد به مرض اختلال دوقطبی. داشتم در مورد مالیخولیای هانس شنیر تحقیقات می‌کردم که به این قضیه پی بردم! علائمش خلق بالا (شیدایی -من همان سرخوشی را نام مناسبتری می‌دانم برایش) و خلق پایین (افسردگی) می‌باشند. باید از همان خانم ف بپرسم که آیا داماد گرامیشان غیاث‌الدین را مبتلا به Bipolar disorder تشخیص نداده بود بعد از دقایق اندکی تلفنی صحبت کردن؟

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ

به نظرم عنوان (خانم ف) برای این پست مناسب تر باشد
خیر زنده نیستند. ایشان در ۱۶ ژوئیه ۱۹۸۵ دار فانی را وداع گفته اند
اگر دستت رسید داستان سیستان امیر خانی را هم بخوان
با توجه به ابتلای شما به این بیماری خفن لطفا قبل از هر عنوان قطب خود را مشخص کنید. مثلا پاک نویس (بالا) - 1.2.+ (پایین)
البته 2 قطب کم است چون اوقاتی هم وجود دارد که نه بالا است نه پایین. به همین دلیل پیشنهاد می شود قطب خنثی یا تعطیل را به قطب هایتان اضافه کنید که جنس جور شود

حیف شد که زنده نیست، اگه بود حتما کمک بزرگی بهش میکردم. ایشالا سیستان رو هم پیدا کنم میخوانم. البته قبلا یه کتاب دیگه به اسم بیوتن از رضا خونده بودم

مهرداد جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

این بیماری‌ها در روند و سیر مطالعاتی ایجاد شده یا کشف؟ این ماجرای حروف ال‌ف‌با هم مربوط به پلاس ایتین میشه یا ربطی به هم ندارن؟ اگه زنده هم بود چون فهمید که داری سراغش می ری حتما دست به خود کشی بزنه که سبک ادبی و ادبش رو زیر سوال نبری. یه قطب بی قطبی هم به قطبات بزن که چهار بشه.
فکر کنم آشکار بود بالا نظر داده بود٬ آره؟ گاه گاهی بی نام می آد. البته گاهی هم یه نظر دیگه می ذاره که خودش بوده. احتمالا الآن متوجه نشده که بی نام داده خوب بود با نام مهرداشکار جداگانه این رو به عنوان یه مورد لپی می نوشتم. آخیش تموم شد.

آره اون آشکار بود. تابلوه دیگه حرف زدنش!
این بیماری‌ها تازه تشخیص داده شدن. ایجادشون برمیگرده به دوران پارینه سنگی

آشکار جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ

2 تا بالاتر من بودم!
+ اظهار ارادت به مهرداد. خیلی آقایی

مهرداد یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

بعضی سوالات رو زیرابی می‌ریا!!؟

ای بابا! فهمیدی؟ فک کردم حواستون نیست :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد