من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

1.2.+

1. آخرای «عقاید یک دلقک» رو دارم می‌خونم. این سر کار رفتنم هیچ خیری هم نصیبم نکرده باشه نمی‌تونم خیر عظیم اعطای فرصت مجدد کتابخوانی رو انکار کنم. از این یکی کتاب هاینریش بل هم مثل «سیمای زنی در میان جمع» خیلی خوشم میاد. فقط حیف که کلا زیادی +18 می‌نویسه :دی


2. از این اطراف صدای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل میاد! نمی‌دونم کجاست و اصلا مناسبتش چیه. حاجی اومده یه سر بزنه بهم، میگه اینا فک می‌کنن امریکا حضرت زهرا رو شهید کرده احتمالا!


+ حاجی دوباره اومد

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

خدا کنه اعتراضی به اشتغال شما نداشته باشن آخه عقاید دلقکی هم گاهی دور و بر پیدا می‌شه که ممکنه سیمای هر چیزی رو در میان جمع یا هر جای دیگه رو مجدد انکار کنه.

یعنی اگه به اشتغال من اعتراض داشته باشن باید به امریکا فحش بدن؟ عجب موجود پلیدیه این امریکا که منو گذاشته سر کار بدون اینکه خودم بدونم!

آشکار پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

این حاجی شما یه روشنفکر نئو اسلام گرا است ها. به جای کتاب خوندن ببین چیز دیگری نمی گه. بهتر از این کتاب های بی تربیتی 18+ که داری به خورد مغزت می دی

آواز حاجی شنیدن از دور خوش است :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد