من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

تقدیم به هواداران

اینم به خاطر دل هواداران صمیمی و فداییان خودم میذارم. یه عکس از خودم گرفتم امضا هم زدم روش که برین حالشو ببرین :دی

نکته: تیریپم همون تیریپ سه سال پیشه که عکسشو گذاشتم سمت راست وبلاگ، ولی احساس میکنم دماغم بزرگتر شده از اون موقع :))

نظرات 4 + ارسال نظر
پیام پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ http://skyvpn.in/

2.098765414871.74168573757
سلا دوست عزیز اگر برای رفتن به سایت های محدود شده و فیلتر شده مورد علاقه ات همچون فیس بوک مشکلی داری
بد نیست از وب سایت ما دیدن کنید
و با بخش پشتیبانی مشاوره رایگان داشته باشید .
http://skyvpn.in/

سر زدم ولی استفاده نکردم!

میترا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

6.296296244609995.22505721271سلام
با « آموزش قالی بافی » آپم
منتظرتم

واقعا من قیافه‌م شبیه قالی‌بافای تازه‌کاره یا کسایی که میخوان قالی‌بافی یاد بگیرن که منتظر منی؟!

آشکار پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ب.ظ

این همان گرمکن تبلیغاتی است؟ (نمی دانم چرا فکر می کنم یه بار گفتی گرمکن تبلیغاتی داری) متاسفانه نشد عکس را برگردانم آرم پشتش را ببینم
فقط جهت آرامش خیال شما : اشکال از لنز دوربین است. دماغ شما را ماکرو گرفته!

نه این اون گرمکن مذکور نیست! اینو با علی ناقص‌العقل رفتیم چهارشنبه‌بازار خریدیم :دی
آرمش هم آدیداسه

مهرداد شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

حالا نمی‌شد همون گرمکن رو می‌پوشیدی؟ اصلا کاش این هواداران دست به دست هم می‌دادن اونجا رو مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم حرارات و برودت می‌کردن که پسر عمو هم از درسش نیفته و زحمت بازار کشی شما به دوشش نیفته. در ضمن دماغت هم خوبه و اگه یه وقت کسی بهت گفت عملش کن بدون که حتما یه خدمات کامپیوتری بهش گفته سیستمت رو بنداز دور اونم اومده برا تشفی و آرامش قلبش اقدام به یک فروند انتقام صنفی کرده.

گرمکن دم دست نبود آخه! این هواداران خیلی بی‌بخارن متاسفانه، اگه بخار داشتن که خودشون بخاری میشدن اینجا واسم :دی
پسرعمو اگه درس‌خون بود که الان لقبش ناقص‌العقل نمی‌بود!
Viva my lovely nose :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد