من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

To Do List

1. درس دانشگاه را به اتمام برسانم ==» درصد پیشرفت: 45%

2. دستم را از جیب بابا بیرون بیاورم ==» درصد پیشرفت: 25%

3. در یک اداره یا سازمان دولتی استخدام رسمی شوم (اختیاری) ==» درصد پیشرفت: 0%

4. معین و مجتبی را روانه‌ی خانه‌ی بخت کنم* ==» درصد پیشرفت: 0%

5. یک منزل جدا داشته باشم* ==» درصد پیشرفت: 65%

6. دوره‌ی آموزشی خدمت مقدس سربازی را به اتمام برسانم ==» درصد پیشرفت: 0%

7. برای هیچکس متاسف نباشم ==» درصد پیشرفت: 70%

8. تاریخ تولد شناسنامه‌ام را حداقل یکی دو سال عقب بکشم (اختیاری) ==» درصد پیشرفت: 0%

9. یکی از این ماشین‌هایی که روی تابلوی مغازه است و یک عدد لپ‌تاپ صفحه لمسی و یک بلیط سفر به دور دنیا تهیه کنم ==» درصد پیشرفت: 2%

10. یک بامبو بخرم و بزرگ کنم ==» درصد پیشرفت: 95%

11. همچنان فوتبال بازی نکنم ==» درصد پیشرفت: 90%

12. روی دست آیدین بزنم یا مختار بدون ریش بشوم ==» درصد پیشرفت: 57.25%



*: موارد *دار قابلیت تعویض با یکدیگر را دارا هستند.


نظرات 5 + ارسال نظر
آشکار یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ

1. ایشالله
2. اگر بدون اطلاع ایشان در هنگام در آوردن 75 درصد چیزی بیرون بیاوری به آن می گویند سرقت
3. خدا را شکر کن استخدام نشده ای. فسیل می شوی
4. این کار شما نیست. کار پدر و مادر شماست
5. اسراف است مگر به شرط ازدواج
6. اتلاف وقت است. قانون مزخرفی است که فقط 18 ماه شما را از زندگی عقب می اندازد
7. حتی خودت؟
8. به این کار می گویند جعل اسناد دولتی و پی گیری قانونی و حبس دارد
9. برای درک ابعاد این بند نیاز است عکس تابلوی مغازه را بگذارید یا حداقل مدل ماشین و لپ تاپ را ذکر کنید
10. فقط می ماند 5 درصد. نزدیک ترین هدف است!
11. می توانید با این بند تعویض کنید: همچنان سر پا و سالم بمانم
12. متاسفانه یادم نیست آیدین چه شکلی بوده است و مختار بدون ریش هم مثل کباب بدون گوشت است. نه مزه دارد نه خاصیت
13. (توی دلت گفته بودی) - ایشالله!

آقا این 13 را خودت در دهان ما گذاشتی‌ها!ما حرفی نزده بودیم به مولا!
عکس تابلو مغازه رو نذاشته بودم؟! فک کردم گذاشتم!
آیدین رو هم اگه دم دست گیر بیارم یه عکس ازش میگیرم واستون میذارم! نمیدونستم خاصیت مختار به ریششه!

۱۳ دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ

۱۳.ایشالا

ای بابا حالا چی هست این 13؟ بد نباشه!

مهرداد دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

۱. این چهل و پنج ماهه یا سال؟
۲. با پول یا بی پول؟
۳. طبق قانون مدیریت خدمات کشوری استخدام رسمی ممنوع شد.
۴. خانه‌های بخت دیگه؟
۵. اگه حاجی بفهمه
۶. فقط آموزشی؟ یعنی باقیش رو معافی؟
۷. یعنی بی‌خیال بقیه باشی یا اینکه بقیه رو به جایی برسونی که نیاز به تاسف نباشه؟
۸. پس قضیه گم شدن مدارک و اینا زمینه سازی واسه آشنایی با خم و چم اداره‌ی ثبت احوال و جعل مدارک و این چیزا بود.
۹. احتمالا منظور اینه که یک عدد از این لپ‌تاپ لمسی های روی تابلوی مغازه و یک ماشین و ...
۱۰. یهو می‌گفتی خریدی و بزرگ کردی و تمام دیگه.
۱۱. خوش به حال سازمان بیمه
۱۲. من هم محصولات آیدین رو دوست دارم٬ چه شود مختار در کسوت پروفسوری.

همگی بی ستاره است مثل آسمان دلم

چهل و پنج قرنه :دی
2. با هرچی توش بود!
3. ممنوع شد؟ چرا؟
4. آره خانه ها! با هم که نمیشه یه خونه :))
5. حاجی کلا فهمیده میباشد!
6. نه آموزشی مهمه باقیش مهم نیست
7. نمیدونم از خانم ف بپرس!
8. آره دیگه آمارش دستم اومد یه بار دیگه گمش کنم عوض میکنم!
12. شکلات آیدین؟ میشه تو مایه های همین عکس من دیگه :دی

دوتاش ستاره داشت دیگه!

۱۳ سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ق.ظ

سلام اونی که من گفتم خوب بود!جناب آشکارو نمیدونم !

سلام. اگه شماره 13 مذکور شما باشین، خوب حتما خوبه دیگه! آشکارجان منظور تو هم ایشون بود آیا؟!

آشکار سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

بلی ایشون بود
منظور من هر چیزی بود که خوب باشد. ایشان هم خوب هستند و هم منظورشان خوب بوده که می شود نور علی نور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد