من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

TimeOut

خب سر ناهار چایی نوش جان نمودیم و اندکی راه گلویمان باز شد!

خدمت شما که عرض شود، برای اولین بار در طول زندگی پرافتخارم می باشد که احساس می کنم احتیاج به برنامه دارم! به این دلیل که امروز 4چهارشنبه می باشد؛ در اسرع وقت این کارها را باید انجام بدهم: ریاضی مهندسی بخوانم (جهت میان ترم شنبه)، محاسبات عددی بخوانم (جهت میان ترم دوشنبه)، گزارش کار آزمایشگاه فیزیک بنویسم (جهت ارائه به استاد، یکشنبه)، نشریه ی انجمن علمی دوستان برقی را طراحی و صفحه آرایی کنم (زمان شروع کار احتمالا از فرداشب و فرصت تحویل تا شنبه!)، سه سوال ساختمان داده که آصف داده بود را حل نموده و جوابش را بفرستم (تا یکشنبه آینده)، یک تحقیق در یک موضوع قرآنی پیدا نموده و اندکی هم مطالعه کنم (جهت ارائه به استاد در سه شنبه). ضمنا سعید فرهادیان هم ما را کشت با این آپشن فایل لیگ قهرمانان آسیا برای PES2011!


و اینکه امیدوارم همچنان همه چیز خوب باشد، بدون هیچ ناراحتی و دلخوری ...

نظرات 3 + ارسال نظر
آشکار چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ

به این می گویند یک آدم منظم و مرتب که همه کارها را دقیقه 90 انجام می دهد
راستی این کاپشن رنگ سبز شما که سیاسی نیست؟ آخه رویش 2 تا علامت V به هم چسبیده نیز هست

این کاپشن سبزرنگی که شما می‌فرمایید متعلق به کیارش می‌باشد که در عکس مشخص نیست! ما را چه به این رنگ‌های سیاسی آقاجان؟!

مهرداد پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

نوشته‌ی روی کاپشن دو تا ۷ نسیت بلکه M بوده که در واقع دوتا ۸ میشه و چون کاپشن از نیمه رو دست تا خورده وارونه شده. البته از مدیریت این وبلاگ بعید نیست که به عمد کاپشن رو تو این حالت نگه داشته و برند کامل کاپشن مشخص نیست ولی احتمالا مربوط به یه شرکت صهیونیستی باشه و اینکه تو این فصل کاپشن تو تصویر هست اشاره‌ای به بحران و سردی وضعیت جامعه‌اس و اینکه از تن بیرون اومده تحریک به سمت آشوب و شورش برای از این بردن این وضعیت هست و نشانه‌های فراماسونری زیادی از لوکیشن و درختها و نوع ژست صاحب عکس توی تصویر موج می‌زنه و با چراغ خاموش٬ الحاد رو ترویج می‌کنه همچنین در سمت چپ تصویر کس دیگه‌ای بوده که حذف شده که احتمالا به این معناس که گزینه‌ای بوده که توسط سازمان‌های امنیتی حذف شده و احیانا الآن توی زندان‌های سیاسی به سر می‌بره و هویتش بر همه پوشیده است. همینطور علامت ۷ رو می‌شه از فاصله‌ی بین انگشت کوچک و مجموعه‌ی سه انگشت دیگه از دست چپ که دور بازوی دست راست پیچیده شده دید و مخفی بودن دست دیگه نشانه‌ی در کار بودن دست‌های پنهانه.

بابا! تحلیلت بسی جامع بود و کارشناسی! بسیار بسیار بسیار لذت بردیم!

مهرداد پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

نوشته‌ی روی کاپشن دو تا ۷ نیست بلکه M بوده که در واقع دوتا ۸ میشه و چون کاپشن از نیمه رو دست تا خورده وارونه شده. البته از گروه مدیریت این وب بعید نیست که به عمد کاپشن رو تو این حالت نگه داشتن و برند کامل کاپشن مشخص نیست ولی احتمالا مربوط به یه شرکت صهیونیستی باشه و اینکه تو این فصل کاپشن تو تصویر هست اشاره‌ای به بحران و سردی وضعیت جامعه‌اس و اینکه از تن بیرون اومده تحریک به سمت آشوب و شورش برای از بین بردن این وضعیت هست و نشانه‌های فراماسونری زیادی از لوکیشن و درختها و نوع ژست صاحب عکس توی تصویر موج می‌زنه و با چراغ خاموش٬ الحاد رو ترویج می‌کنه همچنین در سمت چپ تصویر کس دیگه‌ای بوده که حذف شده که احتمالا به این معناس که گزینه‌ای بوده که توسط سازمان‌های امنیتی حذف شده و احیانا الآن توی زندان‌های سیاسی به سر می‌بره و هویتش بر همه پوشیده است. همینطور علامت ۷ رو می‌شه از فاصله‌ی بین انگشت کوچک و مجموعه‌ی سه انگشت دیگه از دست چپ که دور بازوی دست راست پیچیده شده دید و مخفی بودن دست دیگه نشانه‌ی در کار بودن دست‌های پنهانه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد