من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

ینی نامزد شکست‌خورده‌ی انتخابات ریاست جمهوری کنیا فهمید که بعد از شکست چطوری باید رفتار کنه، اینا هنوز نفهمیدن


+ نتیجه‌ی انتخابات کنیا طوری بود که کسی اختلاف دوتا نامزد فک کنم به یک میلیون رای هم نمی‌رسید، نامزد شکست‌خورده اعتراض شدیدی داشت و البته از طریق مراجع قانونی اقدام کرد. مرجع قانونی که دادگاه عالی باشه اعلام کرد که نتیجه درسته. نامزد شکست‌خورده هم قبول کرد و گفت ممکنه بازم برام ابهام وجود داشته باشه و هنوز سر حرفام باشم، اما کاری نمی‌کنم که ثبات سیاسی و اقتصادی کشورم به خطر بیوفته و رای دادگاه عالی رو قبول کرد.

به همین خوشگلی!

نظرات 1 + ارسال نظر
آشکار چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ

عنوان پیشنهادی: آنچه یافت می نشود ...
تبریک به مناسبت قالب جدید
تلاش شما را برای پیدا کردن فهم بین این جماعت تحسین کرده و از مقایسه شما که مثلا به در گفتید تا دیوار بشنود هم تشکر می کنم... همین که به این ساختار هنوز امید دارید جای بسی تعجب دارد

متشکرم از تبریکات شما! بعد از مدت‌ها یه سر به خود وبلاگم زدم دیدم انگار قالب قبلی منهدم شده، مجبور شدم عوضش کنم. "بهار"ی هم گذاشتم.
زنده باد بهار
بلی امید داریم تعجب کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد