من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

یه سوال بسیاربسیار مهم:

من اگه حرف نزنم کسی فکر می‌کنه من لالم؟


لطفا همه کسایی که می‌خونن جواب بدن، مهمه برام!

نظرات 4 + ارسال نظر
آشکار سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

بستگی داره برام مهم باشه بخوام بدونم لالی یا نه
اگه مهم باشه: بله فکر می کنم لالی وگرنه یه کلمه حرف می زدی اقلا. شاید هم به خاطر منه که داری خجالت می کشی حرف نمی زنی. شاید هم عمل دهان و دندان کردی نمی تونی حرف بزنی. شاید هم .... بابا یه چیزی بگو منو از این شک و تردید در بیار
اگه مهم نباشه: اگر حرف نزدنت به خاطر لال بودن است یا به خاطر حیا یا به خاطر عمل دهان و دندان یا به خاطر خجالت یا ... چه فرقی می کند؟ اینقدر حرف نزن تا روی لب هات تار عنکبوت ببنده

چقدر قضیه رو پیچیده کردی! باشه بابا حرف می‌زنم

مهرداد سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

چرا حرف نزنی آخه؟ حرف زدن که بد نیست. حرف بزن. اگه لال نیستی یه ریز حرف بزن که همه بدونن که لال نیستی.

پس فک میکنی لالم! باشه یه ندا میدم که بفهمی

خانم عباسی چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

نظرم به نظر اقای اشکار نزدیک تر است
مثلا اگه حرف زدن شما مهم باشد باید حرف بزنین دیگه اگه نزنین ممکنه که همچین برذاشتی بشه اما اگه مهم نباشه فکر نمیکنم که همچین فکری بکنند
روز حافظ هم مبارک

نظر شما و ایشون بسیار محترمه
ضمنا معذرت می‌خوام بابت تند حرف زدن. عصبی بودم.

روز حافظ هم مبارک صاحبش!

ارغوان جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ب.ظ http://arqavan.blogsky.com/

این دوره زمونه حرف نزنی بهتره

چه عجب یکی نظر مخالف با دیگران داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد