من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

با صدای بلند و با ضرس قاطع اعلام می‌کنم که حالم خوب است. بداخلاقی و بددهنی و اساعه ادبی هم اگر از جانب بنده می‌بینید مربوط به طبع لطیف و اخلاق نمونه‌ی خودم می‌باشد.

تاکید می‌کنم که احدالناسی باعث بداخلاقی‌های اینجانب نشده است.

آدرس را عوضی نروید لطفا


با این حساب نیازی هم به اجرای مراسم برائت از این و آن نیست! سگ‌اخلاقی از خودمان است. به این و آن نبندیدش لطفا.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

تکرار حذف نوشته تا به نتیجه رسیدن و تثبیت شدن یه مطلب هم مربوط به ماجرای اخلاق میشه؟
عنوان پیشنهادی= اخلاق قاط ع
اخلاق به این خوبی، لطفا نسبت به خود بد اخلاقی نکنید، اگه بدونم تقصیر کیه.

نه مطلب اشتباها چندبار ثبت شده بود که مجبور شدم اضافیارو حذف کنم

بابا تقصیر کسی نیست!

آشکار جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ

بنده که ندیدم. اگر هم کسی دیده است زهی سعادت
با عنوان پیشنهای آقا مهرداد هم موافقم. در ضمن پیشنهاد می کنم تاریخی برای این فراز و فرود اخلاقی خودتان دربیاورید و در مدت زمان فراز یا فرود (انتخابش به صلاحدید خودتان) در اتاقی خود را محبوس و از عالم و آدم قطع رابطه نمایید که خدای ناکرده در این بین کسی را از خود نرنجانده یا کسی را به آدرس اشتباهی نفرستید

آره پیشنهاد خوبی بود. روش فکر میکنم!

پسرگلم یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.sepehrabbassi.blogfa.com

سلام
دلمان برای من کده تنگ شده بود خیلی وقت بود که به زیارتش نیامده بودیم! انگار خیلی خبراست اینجا و ما بیخبریم. صاحبش بزرگ شده و اشتباهاتش را گردن این و آن نمی‌اندازد و خدا رو شکر حالش هم خوب است

سلام
خوش اومدین
صاحبش همونیه که بود. اندکی فقط از اطراف کشیدنش تا بزرگتر به نظر برسه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد