من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

بیرنامهَ!

در تمام طول عمر باعزتم تا اینجایی که زندگی کردم، اصلا ذره‌ای تو برنامه‌ریزی موفق نبودم! اینو قبلا هم عرض کردم.

یکی از نتایج عادت نداشتن به کار بابرنامه، اینه که اگه برای یه کاری فقط یه زمان مشخصی از شبانه‌روز رو فرصت داشته باشم، نمی‌تونم هیچوقت انجامش بدم. مثلا الان که فرصتم واسه باشگاه رفتن فقط یه زمانیه از ساعت 9 تا 11 شب، و باشگاه رفتنم معمولا 1 تا 2 ساعت طول می‌کشه، عمرا نمی‌تونم خودمو کاملا هماهنگ کنم و تو این زمانی که در اختیار دارم برم به ورزش برسم.

کلا برای یه کاری که باید بکنم، باید یه تایم حدود 10برابر زمان لازم برای انجام اون کار در اختیار داشته باشم، تا بتونم از اون فرصت گسترده‌ای که دارم، هروقت که حالشو داشتم یه بخشیشو اختصاص بدم به اون کار مورد نظر.


مزخرف آدمی هستم من!

حالا بشین واسه من برنامه بریز که یکشنبه ساعت 4تا6 باید معماری‌کامپیوتر بخونی! عزیز من! نمیشه دیگه! لطفا کل هفته رو وقت بده تا ببینم کجاش یهو حال درس خوندن به سرم می‌زنه تا بشینم بخونم. کاملا متوجه شدی؟ آفرین!

نظرات 4 + ارسال نظر
سه قطره خون سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ http://boofekoor21.blogfa.com

سلام وبلاگت جالبه
مطلب خانه صادق هدایت را تحلیلش کن برام مرسی بیاطرفم

صادق هدایت سیخی چند برادر؟ گذشت اون دورانی که ما هم تحلیل میکردیم!

آشکار سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

فکر کنم جای فتحه در عنوان باید روی م باشه نه ه آخر
عادت به بیرنامه نداری چون مجبور نبودی. وقتی مجبور بشی و یه مدت با برنامه کار کنی اونوقت نمی تونی بی برنامه کار کنی. ما ابنای بشر مخلوق عادتیم
اگه شما روم به دیوار (مزخرف) باشی یعنی خواننده های شما دارن نوشته های یه آدم روم به دیوار (مزخرف) رو می خونن. نتیجتا اون ها هم باید آدم روم به دیواری باشند که از این نوشته ها خوششون می آد. (از کوزه برون همان تراود که در اوست)
کاملا متوجه شدی؟ آفرین!

از ترس خواننده هامون دیگه جرات نمیکنیم به خودمونم فحش بدیم. ای روزگار

مهرداد شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

البت این فحش فرستادنه در راستای اصلاح (تیری در تاریکی به قلب بی برنامگی خود انداختن) بوده لذا اشکالی نداره و من به نمایندگی از مخاطبین و با اجازه ی جناب آشکار اجازه رو به شما می دم
بعد هم چرا ماجرا رو منفی می بینی این که می دونی برا انجام یه کار چه میزان زمان نیاز داری و به امورت دقت داری یعنی اهل برنامه و توجه هستی دیگه.

یعنی خوبه که برای یه باشگاه رفتن یه ساعته، بیست ساعت زمان نیاز دارم؟

مهرداد شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

البته این اجازه صرفا مربوط به فحش دادن به خودت و بنده می شه لذا از بد و بیراه گفتن به "خوبانی چون مسیح و دیگران" یا مثلا صادق و گمراهی و هدایت و ... اجتناب بفرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد