من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

انگشتام ورم کرده از دیشب. نشون به این نشون که دیگه انگشتر تو دستم نمیره! نمی‌دونم دلیلش چیه. البته پاهام هم ظاهرا اندکی بزرگ شده! اینو از رو کفشم که تا دیروز یکم لق میزد و الان سفت چسبیده به پام فهمیدم.

فک کنم دارم بزرگ میشم :دی

نظرات 4 + ارسال نظر
آشکار سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

برعکس شما فکر کنم از غرور است. باد کرده اید (بر مبنای اصطلاح باد به غبغب انداختن که در اسن مورد خاص به دستان و پاهای شما منتقل شده است) این که چرا و به چه علت معلوم نیست. البته ببخشید من یادم نیست شما گفته بودید پرسپولیسی هستید با استقلالی که احتمالا از روی این غرور می توان نتیجه گرفت استقلالی هستید و از برد 2 بر هیچ در مقابل پرسپولیسی ها به این حال و روز افتاده اید. البته از قدیم گفتن : فواره چون بلند گشت سرنگون شود
عنوان پیشنهادی : غرور کاذب

اسن = این
اتفاقا پرسپولیسی هستم! لابد دارم از غرور میترکم که 2-0 باختیم!

آشکار سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

@آشکار
پرسپولیسی هستید با استقلالی = پرسپولیسی هستید یا استقلالی
وای به روزی که بگندد نمک

مهرداد چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

احتمالا از مغازه نشینیه و در مسیر پر شیب چاقی قدم گذاشتی

نمیدونم والا. امیدوارم که نرم به سمت چاق شدن!

ارغوان جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ http://arqavan.blogsky.com/

از این گنده تر که تو عکست نشون میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد