من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

رابین

این آقای رابین فن‌پرسی جزو بازیکنان مورد علاقه‌ی ماست. ایشان امسال هی راه می‌روند و گل می‌زنند! تا همین الان که در دقیقه 82 بازی آرسنال دورتمند در لیگ قهرمانان اروپا هستیم، این برادر خوش‌تیپ ما در 30 بازی، 32 گل زده. و بنده همینجا صمیمانه از ایشان تشکرات خودم را به عمل می‌آورم که عصای دست شیخنا (آرسن ونگر کبیر) شده‌است در این دورانِ بی‌مریدی.


قبل‌ازانتشار‌نوشت: الان که به دقیقه 86 بازی رسیدیم آقای RvP دومین گلش در این بازی و سی‌وسومین گلش در سی‌ بازی گذشته را هم به ثمر رساند! خداوند منّان خیرش دهاد!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

شروع سخت مطلب سخت
شایدآشکارنوشت: تشکرات؟
بله دیگه تا سه نشه بازی نشه
البته سی و سه خیلی بهتره از سه

الان سخت بود این مطلب؟!

[ بدون نام ] جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ

بنده نیز با خیردادن خدا به ایشان مشکلی ندارم

بله خدا هم منتظر تایید شما بود! شما که تایید کردید بلافاصله خیر و برکت بر سرشان فرو خواهد ریخت!

آشکار جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ق.ظ

بالایی من بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد