من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

مرگ

<< اطلاعیه مهم >>

باعث مباهات بود که طی مدت کمی حدودا سه ماه ، توانستیم به آمار 340 کاربر و 426 وبلاگ برسیم ، اما با مشکلات پیش آمده و نبود وقت برای پاسخگویی به کاربران و رسیدگی به سایت تصمیم گرفتیم بیش از این شرمنده کاربران نشویم
از تمامی کاربران تقاضا می شود بعد از ورود به کنترل پنل وبلاگ خود به منوی "ابزارها" رفته و گزینه "برون بری" را انتخاب و از وبلاگ خود پشتیبان تهیه کنند
سرویس دهنده پیشنهادیه ما سایت بلاگ ها است که می توانید پشتیبانی که از وبلاگ خود تهیه کرده اید را به این سرویس منتقل کنید

با عرض پوزش مجدد
مدیریت وبلاگ پرس

یعنی واقعا جا داره که الان دست به انتحار بزنم و به طرز بسیار ددمنشانه‌ای به دَرَک واصل بشم.

پ.ن: یعنی خاک بر سرم. و خاک بر سر این خاک بر سرها
پ.ن2: الان اگه اطلاعات ملت رو پاک نمی‌کردین شرمنده کاربران می‌شدین؟ می‌ذاشتین یه مدت دیگه باشه خب.
یعنی الان تکلیف من و nنفر دیگه که اصلا به صفحه اول سر نمی‌زنن و مستقیم میرن تو صفحه مدیریت چیه؟ بریم بمیریم؟

از بخش سوالات متداول همان سرویس ملعون:
چه تضمینی وجود دارد وبلاگ پرس به سرویس دهی خود ادامه دهد ؟

تیم وبلاگ پرس با هدف و برنامه ریزی دقیق شروع به کار کرده است ، درست است که هیچ سندی جز حرف ِ ما برای ادامه سرویس دهی وبلاگ پرس وجود ندارد ولی تمام تلاش خود را خواهیم کرد وبلاگ نویسان دغدغه ای از این جهت نداشته باشند . در ضمن امکان پشتیبان گیری از وبلاگ ، به شما کمک می کند هر زمان که وبلاگ پرس باعث نارضایتی شما شد ، به راحتی نقل مکان کنید ، البته امیدواریم هیچ وقت چنین کاری نکنید :)

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

آشکار دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ

هرچی فکر می کنم چیزی یادم نمی آد. ارتباط شما و وبلاگ پرس چیه؟ بستن این سرویس دهنده چه صدمه ای به شما وارد می کند؟
اگر کمی توضیح چاشنی این پست شود ثواب دارد

باشه حالا در وقت مقتضی توضیحات رو میدم خدمتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد