من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

س...خ

باختیم که باختیم. دوس داشتیم ببازیم اصلا. همیشه دوس داریم ببازیم.


از حامیان حمید استیلی بودم ولی با این باخت دیگه نمیشد کاری کرد. خداحافظ ارزشی!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

جدی تقصیر کیه؟ البته فوتباله بازما، باید یه فکری برات بکنم یا بگم برات یه فکری بکنن، اگه شدنیه یه کم این سند فوتبال رو ابطال کن دیگه.

تقصیر من که نیست به خدا!

من شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ


خیلی تمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز باختینا توپ بود ایشالا فصل به فصل بهتر میشیم به رکورد 7 تا می رسیم زبونتونو کوتاه می کنیم

هه هه عمرا!
شیش تاییا :دی :دی

آشکار شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ

س ... خ؟ سیخ؟ سرمربی خوب؟ سایه خودت؟ سالاد خرما؟ سماور خاله؟ سلام خداحافظ؟ سر خر؟ ساناز خانوم؟ سوکراتس خدابیامرز؟ یا ...؟
قبول داری عنوانت توضیح لازم دارد؟

سوراخ :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد