من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

1-2

1. دکتر سوکراتس مُرد خیلی متاثر شدیم. قبلا فک کنم ذکر خیرش تو وبلاگ سابقم بود. خدایش بیامرزاد با آن هدبند خاصش!

حالا کاری نداریما، ولی چرا یه دکتر مملکت که ورزشکار هم هست باید اینقدر شدید الکلی باشه که به عفونت روده دچار بشه و آخرش تو 57سالگی بمیره رو من نمی‌فهمم.

اینم برای یادبود:

2. منچستر از لیگ قهرمانان حذف شد دلم خنک شد. این سزای اون حرکت ددمنشانه‌شون در له کردن آرسناله!


x. چه فوتبالی شدم این روزا! در حالی که اصلا فوتبالای خارجی رو نمی‌تونم ببینم و فقط الکی اخبارشو دنبال می‌کنم. و درحالی که اصلا حق فوتبال بازی کردن ندارم!


y. مارا سند زده‌اند به اسم کسی. باطل شدنی هم نیست این سند مالکیت!

نظرات 3 + ارسال نظر
آشکار پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ

1. خدایش بیامرزد
2. خداوند سزای بدکاران را می دهد
x. خداوند شفای عاجل نصیب فرماید
y. خداوند رحمتتان کند

اگر مالکیت باطل شدنی نیست سرقفلی اش را بفروشید

اونوقت چی میشه؟ من هنوز مفهوم درست سرقفلی رو نفهمیدم!

آشکار جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ق.ظ

یعنی به جای این که مادام العمر آن را به کسی واگذار کنید حق کسب و پیشه آن را به دیگری واگذار کنید اما همیشه در مورد مستاجر آن حق اظهار نظر را پیش خود محفوظ نگه دارید

ممنون بابت توضیحات

مهرداد جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

خواستم بگم کلا زدی تو خط فوت و بال که دیدم اعتراف کردی به این مهم.
باطل شدنی نیست، ابطال شدنی هم نیست؟

نه کلا شدنی نیست اصلا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد