من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

اسپید

یه بازیکنی بود که اسمش گری اسپید بود. فامیلیش باعث شده‌بود که برا من بازیکن جالبی به نظر بیاد چون برخلاف معنی فامیلیش -اسپید = سرعت- خیلی هم بازیکن کندی بود. هافبک دفاعی بود و من اون موقعا که تو نیوکاسل بود می‌شناختمش. بعدش البته رفت بولتون و بعدشم شفیلدیونایتد که البته تو شفیلد دیگه یادم نمیاد دیده باشمش. خبرشو هم نداشتم ولی ظاهرا بعد از اونجا مربی شد و رفت تو تیم ملی کشورش (ولز). امروز این بنده‌خدا مُرد! یعنی خودکشی کرده اینطوری که نوشتن. اونم تو 42سالگی و درحالی که سرمربی تیم ملی کشورش بوده!


متاثر شدم!


اینم صفحه ویکی‌پدیاش: http://en.wikipedia.org/wiki/Gary_Speed

نظرات 2 + ارسال نظر
آشکار یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ

این خودکشی هم شده مد روز. اون از اون داور ایرانی این از این مربی. چه معنی می ده آدم خودش رو از زندگی محروم کنه؟

حالا اون یکی که ایرانی بوده جنسش خوب بوده نمرده، ولی این بنده خدا مرد! آخه نونش نبود آبش نبود چه مرگش بود خودکشی کرد؟

مهرداد سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

شاید می خواسته اسمش تو اینکده بیاد فقط شاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد