من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

جوجه مهندس

لطفا تا یک سری خزعبلات یاد گرفتید احساس نکنید که گنده مهندس شده‌اید و می‌توانید هر حرکتی بزنید. سعی کنید به جای جوگیر شدن اندکی تفکر و تعقل نمایید!


پ. ن: روی صحبتم با آن دسته از دوستانی است که کامپیوتر خود را کُمپِلِت پیاده می‌کنند و سپس هنگام بازسازی، هر سیمی را به هر سوراخی که دلشان خواست - به طور رَندُم - وارد می‌کنند.

البته بنده مخالف تجربه‌ی عملی نیستم. به شدت هم موافقم؛ اما خب برای چنین تحربیاتی یک آدم نیمه‌کاربلد را کنار دست خودتان داشته‌باشید اقلا. یا اگر موجود نبود دفترچه‌ی بی‌صاحاب‌شده‌ی مادِربرد را مطالعه بفرمایید بی‌زحمت!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

یادمه بچه همسایمون یه ساعت گرون قیمت رو با سنگ کوبیده بود و له کرده بود, بعد باباهه گیر داده بود بهش که واسه چی اینکارو کردی آخه ساعت به اون خوشکلی دلت اومد بکوبیش؟ گفت می خواستم ببینم توش چیه.

یادمه پسرعموی منم ساعتشو تو حیاط خونه‌ش کاشته بود تا درختش در بیاد :دی

آشکار چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ

یادمه یه بار با یه مهندس مثل شما صحبت می کردم می گفت ابزارهای کامپیوتری را (Fool Proof) می سازند. یعنی طوری می سازند که مثلا سیم فقط در یک جهت و آن هم صحیح وارد می شود. مثلا یو اس بی طوری است که فقط در جهت صحیح وارد می شود
http://en.wikipedia.org/wiki/Fool_proof
حاج میرزا آقاسی به حفر قناتی امر داده بود. روزی که به بازدید چاه ها رفت ، مقنی گفت : کندن قنات در این جا بی حاصل است چون این زمین آب ندارد. حاجی جواب داد : اگر آب برای من ندارد ، نان که برای تو دارد !
بد است عده ای کاری می کنند که نان حلال برای شما فراهم می شود؟

والا من اصلا دلم نمیاد به خاطر وصل کردن دوتا کابل پول بگیرم! دیشب هم پول نگرفتم بابای طرف به زور 2تومن بهم داد!

در مورد اون مسئله‌ای که گفتین، آره درسته، اما اگه سیستم رو باز کنی و مادربرد رو ببینی، یه سری جا می‌بینی که برای وصل شدن کابل‌های پاور و ریست و اتصالات دیگه‌ی کیس به مادربرده. اون جاها همه شبیه هم هستن و کابل‌ها هم شبیه هم. باید از رو دفترچه ببینی که چی رو باید کجا وصل کنی.

اتفاقا دلم می‌خواد یه سری آموزش‌های مقدماتی درمورد این مسائل سخت‌افزاری هم بدم تو وبلاگ. امیدوارم فرصت بشه.

زهرا پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ http://always-sport.mihanblog.com

اگه این کار و نکنن که مهندس نمیشن !

نمیگم نکنن میگم یه آدم نیمه کاربلد بالا سرشون باشه که نزنن کل سیستمو نفرستن رو هوا یه وقت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد