من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

وقتی قراره حرصت بدن ...

ظاهرا زمین و زمان ول کن ما نیستن! از حاج خانم و آقای لوازم تحریری و هزار نفر دیگه گذشتیم؛ این یکی رو کم داشتیم:

امشب تو مسجد ترک‌ها به مناسبت ولادت امام زمان یه بسته‌های کوچیکی به همه میدادن که توش دوتا شکلات بود و رو هر کدومش یه حدیثی نوشته بود. مال من چی باید باشه تو این شرایط؟

کسی که ازدواج کند، نیمی از دین خود را حفظ نموده است و برای نیمه دوم باید تقوای خدا در پیش گیرد.


خدا ما غلط کردیم یه حرفی زدیم. حالا هی باید تیکه بندازی به ما؟


- یه رفیقی داشتیم که فکر میکرد قائم آل محمد در واقع قایم آل محمد هست. اونم به خاطر اینکه غایبه و قایم شده!

+ هیچ رفیقی نداشتیم که همچین فکری بکنه. همینطوری یهویی به ذهن خودم رسید امشب!


- یه حرکاتی زدیم برای استفاده از همون فونت خودکاریِ معروف و محبوبمون. برای مرورگرهای IE و Safari جواب میده ولی برای FireFox و Opera نه! دنیای بی سر و ته اینترنت همینه دیگه! فعلا با فونت Titr مینویسیم که از این Tahoma به نظرم قشنگتره.

نظرات 5 + ارسال نظر
بیدل دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

سلام سید جان. منم سیدم. وبت جالبه. مخصوصا پست اولت. یه سر به منم بزن ببینم میتونم با هم بسازیم یا نه. قشنگ مینویسی. بیا اگه قابل بودیم تبادل لینک کنیم. منتظرتم.

والا من که سید نیستم. شما رو نمیدونم! از ابراز لطفتون هم ممنونم البته

آشکار دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ب.ظ

شما به قسمت مثبتش نگاه کن. شاید می خواسته بگه نصفه تقوا رو پیش بگیر من اون یکی نصفه رو خودم برات ردیف می کنم
ومن یتوکل علی الله فهو حسبه

دکتر اشتباهی سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ب.ظ

اٍ چه جالب شما سید بودی و ما بی خبر بودیم؟!!
دقیقا نظر منم به نظر آشکار نزدیکه...منظور ایشون همون نصف دیگه بوده!!! موندم چرا همه ی ملت و ارگانها و نهاد به ازدواج ملت کار دارن...از وزارت بهداشت بگیر تا شکلات این مسجد ترکها!!ملت نخوان حالا حالاها ازدواج کنن باید چیکار کنن؟!
راستی این آقای آشکار وبلاگ نمیزنن؟!؟تو یاهو پروفایل ندارن؟!آیدی یاهو ندارن؟! خیلی دلمون میخواد بیشتر فیض ببریم از محضرشون

ما بیخود کردیم سید باشیم! حرف در آوردن برای ما!

این آقای آشکار خودشون بیان جواب بدن لطفا!

بیدل سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

ولی خودت گفتی سیدی. به من چه؟! حالا دیگه ما رو لینک میکنی؟ باشه نشونت میدم. منم لینکت میکنم. چه خبرا؟

بیدل سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

خب بنده هم نمیدونم کجا خوندم نوشتی سیدی. ولی در کل فکر کنم یه جایی نوشته بودی دیگه. حالا چرا گیر دادی؟

مهم نیست برادر. ایشالا بعد از این بیشتر در خدمت هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد