من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

استفتا


فعلا همین


بعدنوشت: یه تحقیقاتی تو احکام کردم و یه تفکری کردم، دیدم که میشه گفت تو جواب به سوالایی شبیه به سوال من، سه نوع جواب داده میشه:

الف: این کار اشکال دارد. >>> یعنی دقیقا اشکال داره، بدون هیچ چون و چرایی. شرایط خاص و این چیزها هم در کار نیست.

ب: اگر فلان شرایط به وجود بیاید، اشکال دارد. >>> یعنی غالبا و در حالت عادی اشکال خاصی نداره، فقط باید اندکی اختیاط کرد که اون شرایط خاص به وجود نیاد.

ج: اشکال دارد، چون معمولا فلان شرایط را به دنبال دارد. >>> یعنی تو شرایط عادی و غالب، اشکال داره، چون تا حدود زیادی از کنترل خود شخص خارجه؛ اما یه وقتهایی ممکنه یه شرایط خاصی وجود داشته باشه که اطمینان میده اون مورد به وجود نمیاد، در اون صورت با رعایت احتیاط میشه گفت که اشکال نداره.

نظرات 5 + ارسال نظر
مهتابک! سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ

منو لینک نکردی؟؟؟؟؟؟؟
چقدر شکلکاش باحاله!
یه جورایی الان تیریپ اون شعر بود که میگفت گون از نسیم پرسید که نمیدونم هوس و سفر و اینا!یادته؟تیریپمون اونجوری شده..!
بلاگفا رو خیلی دوست دارم..نمیدونم ..شاید منم اومدم!
راستی زدی تو خط وحدت بین شیعه و سنی؟؟؟

لینکت نکردم چون فک کردم شاید بخوای هجرت کنی مث من.
بله دیگه، وحدت و ...

بیدل سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

اخوی بلند شو بیا که آپم. زود تند سریع.

آشکار چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ

متوجه نشدم این استفتا برای اهدای سلام و تحیت به جنس مخالف بود؟
اگر بلی چقدر سلام و تحیت برای ازدواج لازم است؟ لطفا این مورد هم مشخص شود

به پاسخ نظر پست بعدی به خانم دکتر مراجعه کنین لطفا

دکتر اشتباهی چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ب.ظ

اا من اینجا باید نظر میدادم؟!!!

اینجا میدادین بهتر بود، ولی بایدی در کار نیست.
در دین اکراه و اجبار نیست، اینکه دیگه فقط جای نظر دادنه!

محمد.... پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.shabane.ir

سلام....
اولا مبارکه ...
ثانیه لیست دوستان ما هم هستیم ا!

سلام.
ممنون که یادم انداختی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد