من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

پینوکیو بعد از 40 قسمت آدم شد اما من ...

ماه رمضون شد و ما همچنان آدم نشدیم. خدایا خودت یه حرکتی رو ما بزن دیگه، ما گردنمون کلفت شده و زورمون زیاد، با این روشهای معمولی اصلاح نمیشیم انگار!


این روزا دل تنگی هام بیشتر شده. قدیما به جوونای عاشق ناقص العقل میگفتن: "دو روز که گشنگی بکشی عاشقی از کله ت میپره!"؛ ما دو روز گشنگی کشیدیم تازه عاشقی زده به کله مون! کلا هیچیم به آدمیزاد نرفته ظاهرا!


گشنگی به نظر میرسه بیشتر به مغزم فشار میاره تا شکمم، از دیروز صبح سردردگرفتم. الان هم میدونم اگه بخوابم کلی وقتم هدر میره. واسه همین گفتم اول آپ کنم بعد برم دنبال خواب.


ویندوزمون رو بالاخره به لطایف الحیلی فعالسازی کردیم، که اگه نمیکردیم 21 روز دیگه از کار می افتاد و پدرمونو در میاورد. پسرعمه ی گرامیمون نشسته بود و هی آیه ی یاس میخوند که چون ویندوز رو آپدیت کردی دیگه نمیتونی فعالش کنی، در لحظاتی که سخنانش به اوج رسیده بود موفق شدم و زبونِ دلم رو واسش در آوردم


الان از اون لحظاتیه که دوس دارم هی بنویسم. ولی یادم نیست که چی میخواستم بنویسم. پس بیخیال. یه کامنت تو یاهوی عزیزان میذاریم و ... والسلام.

نظرات 3 + ارسال نظر
آشکار جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ق.ظ

عنوان پیشنهادی : پینوکیو بعد از 40 قسمت آدم شد اما من ...
امید است در ماه رحمت و برکت دلتنگی هایت به شیرین ترین لحظات تغییر کند و زمینه رشد و تعالی بیشترت شود
ای کسانی که ایمان آورده اید از صبر و نماز یاری جویید زیرا خدا با صبر پیشگان است (آیه 154 سوره بقره)

یادم رفته بود عنوان بذارم. ممنون

بیدل جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ http://sonnat.blogsky.com

ان شاءالله تو رمضون آدم بشی.

خوشم میاد دوستان بدون هیچ گونه تعارفی بر آدم نبودن ما صحه می گذارند!

دکتر اشتباهی جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 ب.ظ

میبخشید نمیخوام نا امیدتون کنم ولی وظیفه ی پزشکیم ایجاب میکنه که حقیقتو بگم بهتون
متاسفانه هیچ راهی وجود نداره!! شما اصلاح نمیشین!!همینطور که من نمیشم

اگه همه ی خبرهای بد رو بخواین اینطوری بدین فک کنم آمار سکته ی ملت رو بالا میبرینا! البته شما قبلا هم تبحرتونو تو دادن امید به افراد نشون دادین! اقلا یکمی آروم آروم این خبرارو بدین دیگه، ما گردنمون شاید کلفت باشه، ولی دلمون نازکه ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد