من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

Battery Low!

امروز معین کابل رابط شارژر مزخرف لپ تاپمو ازم پس گرفت. در نتیجه شارژش باتریش تموم شد و من حالم گرفته شد. کابل اصلی شارژم از این سه شاخه های مزخرفیه که فک کنم باید مال شرق آسیا باشه. همین چند لحظه پیش رفتم خود یه تبدیل واسش خریدم که خودکفا بشم! به قول حاجی:


در بیابان ها اگر صد سال سرگردان شوی    بهتر است کاندر وطن محتاج نامردان شوی


شارژ خودم هم ظاهرا تموم شده. منظورم شارژ سرخوشیمه که دو سه هفته ای سر حالم نگه داشته بود. دوباره دارم میرم تو فاز گرفتگی حال و فقدان حوصله و اعصاب. فک کنم به لیست پزشکان مورد نیازم باید یه روان پزشک رو هم اضافه کنم. بدون هیچ توجیه خاصی هر چند وقت یه بار اینجوری میشم!


میخواستم برم به یکی از این برادران طاهری بگم که یکی رو بفرسته تا بیاد مسجد کیای شازده قاسمو راه بندازه و از این حالت تعطیلی در بیاره. مسجدمون فک کنم یه سالی میشه که درش تخته شده به خاطر نداشتن امام جماعت. ولی بدبختی اینه که مشکل همین یکی نیست، یه مشکل دیگه کمبود نمازگزاره، قدیما رکوردمون فک کنم 12 نفر بود! که حالا احتمالا به خاطر این تعطیلی طولانی اگه هم راه بیوفته تعداد خیلی کمتر از این باشه. شاید من + حاجی + دوتا دیگه از پیر مردهای محل = چهار نفر! احتمالا هرکسی که بیاد و امام جماعت بشه بلافاصله تو ذوقش میخوره و برمیگرده!


نظرات 10 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ب.ظ http://boudan.blogsky.com/

شاید بهانه ای است تا بیشتر در نابی هستی غرق شویم و اصالت رو از بار غبار مرگبار و پر ظلمت رهایی بدیم ...

رضا جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ب.ظ http://pcsoftware.blogsky.com/

آیا می خواهید:
1- آمار وبلاگتان را منفجرکنید؟
2- روزی حداقل 300 بازدید کننده داشته باشید؟
3-هرگاه که وارد وبلاگ می شوید ، 25 کاربر آنلاین باشند؟

"پس عجله کنید"

(برای نمونه به آمار وبلاگ بنده توجه کنید)

اگر نخواستیم چه کار کنیم؟

alireza جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ب.ظ http://alirezabgp.blogfa.com/

سلام دوست خوبم ، سایت خوبی داری.
به منم یه سری بزن. به روزم.
. . . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶

مهتابی جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ

من حالم ناخوشه!ولی خودم خوبم!

همین که خودت خوبی جای شکرش باقیه
ایشالا یه ماه دیگه حالت هم خوب میشه

دکتر اشتباهی جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ

اون نظر سومی چه گل و بلبلی گذاشته!!!؟
من اصلا بخاطر شما هم که شده میرم تخصصمو روانپزشکی میگیرم!!و اینبار طبق اصول روانشناسی خبر منتقل میکنم!!تا فقط سکته ی ضعیف بده!!!
من واقعا متاسفم برای ارائه این همه خشونت!!ولی باور کنین گاهی وقتا بدون خشونت جواب نمیده و فقط امید واهی میبخشههمون جنگ اول به از صلح آخر و اینا!!

ملت مارو دوست دارن دیگه، چشم ندارین ببینین؟
تا شما متخصص بشین، مارو باید از تو آسایشگاه روانی پیدا کنین احتمالا!
من واقعا متاسفم برای نازک نارنجی بودنم!

دکتر اشتباهی جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ

باور کنین من اونقدرام که فک میکنین خشن نیستمخوب منم دل دارمولی بعضی چیزا رو نمیشه کاریش کرد...میدونین دیگه؟
هنوز از دست من ناراحتین؟!

ناراحت چرا؟ من که چپ و راست از شما به خاطر هرچیزی که دَمِ دستم دیدم ازتون تشکر کردم! شما کلا لطف کردین؛ من هم همچنان ممنونم، هرچند که بعضی از الطافتون یکمی تلخ میزنه، ولی خب دکترین دیگه، کاریش نمیشه کرد، تلخی بعضی از داروهای تجویزی رو باید تحمل کرد. یا باید تحمل کرد، یا در مواقع سنگینتر کلا بی خیال دکتر و دوا و درومون شد، مثل همین قضیه دندون من!

بیدل شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ق.ظ http://sonnat.blogsky.com

سلام بر آقای خودکفا. آپم با مرحله چهارم رمضان. تشریف بیار.
در مورد سوالت هم باید بگم که مرد باش و خودت تنهایی بلند شو. ثوابت هم بیشتره.

[ بدون نام ] شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ

رابط شارژر مزخرف دقیقا چیست و دست معین چکار می کند؟
با توجه به این که:
شارژش باتریش تموم شد و من حالم گرفته شد
شارژ خودم هم ظاهرا تموم شده
هر چند وقت یه بار اینجوری میشم
نتیجه می گیریم که شما روبات بوده و نیازی به روان پزشک نداشته بلکه نیاز به باتری با سایز بزرگتر یا شارژ های زودهنگام تری دارید
احیانا این همه رفیقی که اسم می برید (که خودشان یک محله کامل هستند) را نمی توانید ترغیب کنید بیایند مسجد کیا تا هم رونق بگیرد و هم توی ذوق امام جماعت نخورد؟

منظورم کابل تبدیل همان سه شاخه ی مذکور به دوشاخه ی معمول بود.

ما رفقایمان را بتوانیم از پای میز بیلیارد و قهوه خانه بیرون بکشیم خودش کلی هنر از خودمان به خرج داده ایم! نماز خواندن آن هم در مسجد پیشکششان! رفقای ما الگویشان ممد چوپان و محسن قراضه و هادی سگ دست هستند!

آشکار شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ

قبلی من بودم

اصولا شما نیازی به معرفی ندارید! تابلو تشریف دارید با سبک نگارش و البته آی پی معمولتان

محمد یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.shabane.ir

سلام مجدد...
خوب خودت برو جلو...حتما نباید آخوند باشه که!

بندگان خدا همینشون مونده که من بشم امام جماعتشون! به دو دلیل بزرگ و هزار دلیل کوچیک نشدنیه. من فقط بزرگاشو میگم:
1) با این پیشنهاد شما نماز همه ی دوستان باطله و باید اعاده کنن
2) اگه من برم جلو ؛ حاجی + دوتا از پیرمردهای محل = سه نفر! ضایع نیست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد