من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

تصدیق

امروز آیین نامه و عملی رو یه جا و یه ضرب قبول شدم! جفتشو هم ناپلئونی، آیین نامه با 26 (حداقل نمره ممکن) و عملی با دو خطا (حداکثر خطای ممکن)!

+ دقیقا 3500 ریال کل دارای نقد بنده است که با 4000 ریالی که در حساب سوئیس خود انباشته ام می شود 7500 ریال معادل 750 تومان وجه رایج مملکت! حالا جرات دارید طلب شیرینی بفرمایید بابت این قبولی!


بعد از این گواهینامه باید برویم سراغ مدرک تحصیلی و حداقل 3-4 سالی خودمان را علافش بنماییم! دو سالی هم سرمان را برای اخذ کارت پایان خدمت گرم میکنیم و بعد .... با خیال راحت سرمان را می گذاریم و ... رحم الله من یقراء فاتحه مع الصلوات

نظرات 19 + ارسال نظر
بیدل شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

شیرینی... یالا شیرینی. حالا اگه جرئت داری نده. فاتحه برات نمیخونیم.

شما شیرینی برات ضرر داره، چربیت میزنه بالا خونت میفته گردنمون!

معین شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ http://parsinameh.blogsky.com

وبلاگ جالبی داری ! منم اسمم معینه ولی اون معین پایینیه نیستم !! خلاصه خوشحال می شم اگه یه سری به بلاگ منم بزنی !

خوشبختم
حتما سر میزنم

دکتر اشتباهی شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام
تبریک بابت تصدیقتانیه آدرسی بده من بیام یه ذره پول بدم بهت....
میدونی وقتی ۱۰۰۰۰ تومن تو کیفم بود فک میکردم خیلی فقیر شدم و دستم خالیه.ولی حالا که شرایط شما رو میبینم میگم خیلی تنگ دست تر از ما هم تو دنیا وجود دارهعجب!! میبینی اختلاف طبقاتیو!!؟

علیک سلام
تشکر بابت تبریکتان
باز خوبه تو این محیط اینترنت شما مرفهین بی درد با بعضی از فقرا آشنا میشین که یکمی دردتون بگیره

دکتر اشتباهی شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ

اصلا برو کار میکن!! چه دلیلی داره آدم با این سن از باباش پول توجیبی بگیره؟! برو سیگار بفروش...فال حافظ بفروش(دستتم که خوبه)...دعا بفروش...تعمیرگاه سیار کامپیوتر بزن...نصب ویندوز سیار بزن....چه میدونم!! اشتغال زایی کن

والا ما قصد کار داشتیم، ولی یهو تصمیم گرفتیم این تابستون رو به افزایش سطح سواد بپردازیم که نزنیم سیستم ملت رو نفله نکنیم! امسال رو برای کسب تجربه در راه رضای خدا کار کردیم.
اما مواردی که شما گفتین:
سیگار که زشته! با حافظ تا اطلاع ثانوی قهرم ؛ دعا رو مجانی میدم دست مردم که ورشکست میشم، تعمیر و نصب ویندوز رو هم همه جا انجام میدم ولی از اونجایی که همه پرروتر از بنده تشریف دارن صرفه ی اقتصادی نداره!
گفتم شما برین مطب بزنین که من منشی بشم ولی قبول نکردین دیگه!

بیدل شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:32 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

شماره حساب بده برات پول بفرستیم
راستی بیا که با رمضان در تاریخ آپم. قشنگه.

شما که دهن رمضان رو سرویس کردی!
چشم خدمت میرسم

معین شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ب.ظ http://parsinameh.blogsky.com

چااااااااکریم !

ما بیشتر

مهتاب شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ

ولی خودم عجیب خودمو دوست ندارم!میلاددددددددددددددددددد..من حالم بده!روزه هات قبول!

قبول حق
ایشالا حالت خوب بشه. اگه غیر از این ابراز امیدواری کار دیگه ای ازم بر میاد بگو. در خدمتم دربست

آشکار شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ب.ظ

تبریک!
شیرینی حتما لازم نیست نقدی باشد. شما یه پست استثنایی بذاری معادل یه شیرینیه
چه عجله ای برای ... داری؟ ایشالله هزارسال دیگر
اگر کمکی از دست ما ساخته است دریغ نفرمایید سر جدتان

اووووووووه! هزار سال؟ میخوام چیکار کنم هزارتا رو؟ هنوز به ۲۰ نرسیده حوصله م داره سر میره!
شما همین که هستی خودش بزرگترین کمکه، لطف عالی مستدام

مهرداد شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ http://boudan.blogsky.com/

تازه به بودن پیوستی پس باید سالها بمونی و باهاش باشی می تونی گرفتن گواهینامه های دیگه رو هم امتحان کنی نمیدونم موتور کامیون مینی بوس تراکتور . . . اوه تو این مملکت اونقدر این چیزا هست که واسش وقت تلف کنیم که فکر و انتخاب هم نیاز نداره.

چشم عزیزجان، هیتسم با بودنتان، البته مشروط به اینکه بود خودمان نبود نشود به کل!
همین یه گواهینامه رو هم به زور گرفتم، مچ پام فنا شد با همین چند جلسه کلاج گرفتن!

RaSo0l یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ق.ظ http://1man.blogsky.com

من که هنوز لنگه این گواهینامه ام !! برای یه گواهی تحصیلی کشتن ما رو !!
نا مردیه اگه شیرینی ندید
زیبا مینویسی لینکت کردم

والا این گواهی تحصیلی گرفتن واسه خودش داستانی داره! امروزم من باید برم دنبال کار یکی از رفقا ببینم چی میشه
نامردیه اگه شیرینی بخواین!
زیبا میخونی عزیز، شما هم متقابلا لینک شدین

معین یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ق.ظ http://parsinameh.blogsky.com

بابا مرسی !!! اینهمه لطفو دیگه کجای دلم جا بدم ؟؟ منم لینکیندمت

دوست یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام یه عالمه بابت تصدیق تبریک میگم خدا کنه منم بتونم با شکست اول در رد شدن کنار بیام و برم و تصدیق رو بگیرم
شیرینی رو هم در مهر باید به همه بچه های کلاس بدین هم بابت لپ تاب و هم بابت گواهی نامه
همونطور که بقیه هم دادن یادتون که نرفته

سلام و امیدوارم شما هم برین ادامه بدین و با یه بار رد شدن ناامید نشین.
آی پی شما نشون میده که با adsl کانکت شدین، ایشالا مشکلتون حل شده و جریان چیز دیگه اییه؟

بله یادمه که سال پیش کلا بازار شیرینی خوری تو کلاسمون داغ بود! ایشالا من هم در خدمت دوستان خواهم بود

اعظم مامان سپهر یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.sepehrabbassi.blogfa.com

با تبریکات فروان و صد البته که شیرینی ما فراموش نشود!!
ایشالا همونطور که گفتی فارغ التحصیلی و پایان خدمت و طی مدارج عالیتر و ایشالا که همیشه زنده باشید

با تشکرات فراوان و صد البته که هروقت بضاعتمان رسید چشم! اصلا هروقت شاغل شدم حقوق اولم مال شما! خوبه؟

دکتر اشتباهی یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ

اینجا چرا همه شیرینی میخوان؟ بابا یکم درک کنین بچه رو!!
من جهت دفاع از حقوق شما از شیرینی میرینی گرفتن میگذرم...به بقیه هم توصیه میکنم دست از سر این رفیق ما بردارن...مگه نمیبینین وضع زندگیشو؟

خدا رحمتتون کنه خانم دکتر! بالاخره یکی پیدا شد از من دفاع کنه

محمد یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.shabane.ir

سلام مغیث....
بالاخره گرفتی؟
می دونی سهم الامام چیه؟
بدو.....بدو.....سهم منو بده!کلی دعات کردم...با دعای دیشب میشه...بذار کلکولیتور رو باز کنم.....آها ..میشه بعبارتی 1735 توما...با تخفیف میشه یه زولبیا بامیه دم افطار.....آخ که چقد گشنمه...راسی تبریک نظرات به طور فزاینده زیاد شدن!

به به! امام محمد موفق عزیز! قدم رنجه فرمودین، چه عجب از این طرفا؟!
دَمِ افطار که میگی یعنی یکمی مونده به افطار؛ بخوری روزه ت باطل میشه ها! اگه سر افطار بخوای یه کاریش میکنیم، دور از چشم حاج خانم یکی رو کش میرم پست میکنم واست. خوبه؟

بابت تبریکت هم ممنون، دارم دایره ی دوستانمو یکمی گشادتر میکنم که در وقت ضرورت با بی نظری مواجه نشم!

بیدل دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ق.ظ http://sonnat.blogsky.com

ها؟
من سرویس کردن دهان رمضانو؟
حالا که اینطوره بیا که با روزه ی زبان آپم.

خدا رحم کنه!

مهرداد دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ق.ظ http://boudan.blogsky.com/

اوه خیلی خیلی مرسی واسه توجه و تذکرایی که دادی.
آرام بخش صفت برا رنگ نیست یعنی نمی خواد بگه رنگی که آرام بخش باشه وجود نداره بلکه می خواد بگه اثری از چیزی که آرام کننده هست مقلا یک قرص مسکن یا آرام بخش نیست.
در آن آبادی که رنگ آرام بخش هم نیست
در آن آبادی که آرام بخش وجود ندارد.
خوب قبول دارم تو نگاه اول امکان رفتن ذهن به سمت دیگه ای هستو گنگی داره.
برای من اینگونه است پریده اون وسط که فقط بگه شاید واقعا این طور نباشه فقط در دید من اینطوره.
بعد از اینگونه می خواد بگه وقتی تو غرق اون حالت هستی من گمان می کنم که در تو غوغاست و درگیری عظیمی جاری.
و انگار مدام چیزی مثل پتک درحال کوفته شدن بر توه.
بازم مرسی بابت نگاه آکنده از طوفانت . . .

خیلی خیلی مرسی از توضیحاتت. موفق باشی

نیلوفر دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ http://khoneye-dewdrop.blogsky.com/

ببخشید من اشنا نیستم با شما ولی من هم شیرینی می خواهم
اخه وقتی من گواهینامه گرفتم به همه شیرینی دادم

خدایا منو نجات بده!
خانم دکتر کجایی که دفاع کنی از این بچه گدا؟

دکتر اشتباهی سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ق.ظ

آخه موندم یه گواهینامه زفرتی چه شیرینی ای داره که انقد دوست مارو اذیت میکنین؟!!مث اینکه دیگه وقتشه مسلح شم و بیام کتک کاری ها؟!!
خشونت من دیدن داره ها!!امتحان نمیکنین؟هیچ تضمینی در حفظ جان شما نمیباشد!!

بسی ممنون و متشکرم از این ابراز خشونت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد