من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

تغییر دکوراسیون + فوتبال

اولا که به خدمت شما عرض کنیم که قالب وبلاگ را تعویض نمودیم، از این جهت یادآور شدیم که احتمالا شما به دلیل گرفتگی روزه، چشمانتان توان تشخیص را از کف داده و اگر اعلام نمی شد، هرگز متوجه این تغییر نمی شدید.

متاسفانه فوتوشاپ (باید عکس فروشی ترجمه کنیم؟!) بنده دچار مشکلاتی شده که باعث شد هدر (سربرگ) قالب جدید را به همین شکل خودش رها بنمایم و شما را از دیدن روی ماه خودم در نواحی بالایی وبلاگ محروم کنم. لطفا فعلا غصه نخورید و دوام بیاورید تا مشکل حل شود و مجددا موفق به زیارت من بشوید!


دیگر اینکه دیشب ریشمان ته کشید و تبدیل به ته ریش شد. یک عزیز کله ی بدون ریش اینجانب را به کدو تشبیه نمود که همینجا رسما تشکر می کنم از این تشبیه بلیغ ایشان! خودم مجددا حسام الدین سراج را که دیدم هوس ریش پروفسوری کردم که احتمالا مقصد بعدی خواهد بود!

+ پروردگارا! چه چیزهایی برای ما مهم شده!


احتمالا در جریان قضیه ی اخراج علی کریمی هستید، آن هم به جرم روزه خواری! امروز به اتفاق دوستان و به قصد کار تحقیقاتی سر ظهر، مثال یابو علفی قوتبال بازی کردیم تا ببینیم که کریمی حق داشته یا نه، که من به این نتیجه رسیدم که نداشته، چون عن قریب بود که به درجه ی اسقاط نائل بشوم، اما نشدم و جان سالم به در بردم. پس با توجه به وجود شانس زندگی، روزه خواری جایز نمی نماید! البته همه ی دوستان هم تیمی روزه هایشان را نوش جان نمودند که اگر آقای آجرلو سرپرست تیم ما تشریف داشتند، فردا بنده باید به تنهایی در جام رمضان به میدان می رفتم!

+ موفق به جذب پسرعمه ی درازالقامتمان شدیم! حیف که مجتبایمان کوتاه نیامد و به ما ملحق نشد.

+ از بی اسپانسری مجبور شدیم از مغولهای سعدآباد لباس بگیریم و با نام آنها به میدان رویم، دوستان گرگانی احتمالا این گروه خشن را می شناسند! هرچه به امید چوپان صفت اصرار کردم که اگزوزسازی عمویش را متقاعد کند برای اسپانسرینگ گوش نکرد، نتیجه همین شد که باید برای قاتلان به میدان برویم!



بعدنوشت: به سرعت برق مشکل فوتوشاپ حل شد و سربرگ شخصی سازی شد! بروید حال کنید با زیارت چهره ی نورانی غیاث الدین! البته محض اطلاع عرض کنم که هاله های نورم را با همان فوتوشاپ پاک کردم تا برای چشمهای شما ضرر ایجاد نکند


نظرات 11 + ارسال نظر
وحید جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ http://vahid-boy.blogsky.com

اولا تبریک برای قالب خیلی باحال شده
دوما تبریک برای زدن ریشت
سوما بحث علی کریمی به خواطر روزه خواری نبود یه پست تو وبلاگم درموردش گذاشتم اگه دوست داشتی بخون و نظر بده
چهارما اگه اجازه بدی لینکت کنم

اولا مرسی از تبریک
ثانیاً، دوما غلطه!
ثالثا زدن ریش تبریک داره؟
رابعا چشم حتما میخونم
خامسا اجازه ما هم دست شماست. شما هم لینک شدید

محمد.... جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ http://www.shabane.ir

سلام....مبارکه......قیافه رو ...یاده معتادای دهه شصت میوفتم......نمی ذونم از کجا این حرفا اومد تو مغرم!
راستی برای یخجالتون دعا می کنم!

سلام ممدجان
معتاد دهه شصت! نظر لطفته، یه بار که مجسمه تفکر بودیم، این دفه معتاد دهه شصت!
مرسی که دعا کردی، مستجاب شد! عباس یخچال قدیمیمونو از ولایت آورد که مشکل حل بشه

خدایا این عباس رو از ما نگیر، هرچند اخلاق نداره، ولی بدرد بخوره!

آشکار جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ب.ظ

روزه هایشان یا نوش جان نمودند = روزه هایشان را نوش جان نمودند

در نظر آقای وحید:
خواطر = خاطر

در نظر آقای محمد:
نمی ذونم = نمی دونم
مغرم = مغزم
یخجالتون = یخچالتون

اینطور که به نظر می رسد شخص مجهول الهویه ای که از ایشان در 2 پست اخیر با نام عباس یاد می شود در واقع آچار فرانسه بی اخلاق شخصی شما هستند. از دادن یخ بگیر تا آوردن یخچال از راه دور

البته غلطهای املایی دوستان را من نمیتوانم اصلاح کنم!

عباس عموی بنده هستند، بی اخلاق که نه، ولی تند اخلاق تشریف دارند تا حدود زیادی.

مهرداد جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ http://boudan.blogsky.com/

چه عباس باحالی گفتم عباس راستی یادت باشه واسه عکس بعدی بگی حتما یه کاری واسه هاله بکنه چون فتوشاپ خوب کارساز نبوده و همچنان نورش تا اینجا می آد ممکنه که تو انتخابات بعدی زیر سوال بری.
پس نوشت: آرزوی پیروزی درجام رمضان

منظورت "چه عکس باحالی" بود؟
چشم سعی میکنم دفعه بعد یکمی تاریکترش کنم!
از آرزوی پیروزیتان هم به شدت ممنونم

RaSo0l جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ب.ظ http://1man.blogsky.com

به به ! قالب جدید مبارک !!

خدا رو شکر هنوز ریش و سبیلمان در نیامده است البته دلیل نمیشود جزو مردان نباشیم ها !

علی کریمی عزیز دارد چوب زبان سرخش را میخورد

از شخص چنگیز خان مغول لباس میگرفتید بهتر بود تا این سعدآبادی ها !! چند وقت پیش دونفرشان با تبر جلوم رو گرفتن و گوشی نازنینم را دزدیدند !

بسی فیض بردیم از چهره چون ماهتان

یه زنگ میزدی خودم بیام با تیزی بزنمشون که گوشی دوست عزیزمو ندزدن!
البته یه تعدادی از هم تیمی های گرامی هم بچه های سعد آباد هستن

بیدل جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

به به. شکل آدم گرفتی حال. قالب جدید مبارک باشه آقای کروز.
یعنی به همین راحتی روزه شونو خوردن؟
خسته نباشن.

یعنی قبلا شکل اورانگوتان بودیم؟ کروز دیگه چه صیغه اییه؟
اکثرا البته روزه نداشتن که بخورن

بیدل شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ق.ظ http://sonnat.blogsky.com

آپم.

آشکار شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ

احساس شرمندگی کردم. فکر کردم یکی از بچه های مذکور مثل آقای چوپان یا بقیه بچه های شازده قاسم است. نمی دانستم عمویتان را بدون پیشوند هایی از قبیل عمو یا پسوند هایی مثل آقا نام می برید. قسمت بی اخلاق هم از روی جمله خودتان بود:
"خدایا این عباس رو از ما نگیر، هرچند اخلاق نداره"
آچار فرانسه هم به آدمی اطلاق می شود که همه کاره باشد. ولی به هر حال نفس جمله کمی به دوستان خودمانی می خورد تا نسبت های فامیلی

دشمنت شرمنده برادر! مشکلی نیست!

دوست شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام نماز روزهاتون قبول
با چی نظر بذارم؟
اگه خانم خواجه شاهکویی رو حدس زدین باید بگم حدستون درسته شرمنده اون دفعه یادم رفت بگم کیه
ازاشناهامون هستن البته الانم عضو شورای مرکزی

سلام
ببخشید این "با چی نظر بذارم" یعنی چی؟!
مرسی از اطلاع رسانیتون. ماشالا به شورای مرکزی! همکلاسیامون مهم بودن من خبر نداشتما!

بیدل شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

کروز صیغه نیست. منظورم همون تام کروز خودمون بود.

بیدل یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ق.ظ http://sonnat.blogsky.com

سلام غیاث خان. آپم. تشریف بیار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد