من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

غلط اضافی!

داره مث چی بارون میاد! اونقدری شدید هست که یکی به دیوونگی من هم روش نشه جلوی چشم حاجی بره بیرون خیس بشه! البته تا نیم ساعت پیش بیرون بودم، ایشالا لباسام که خشک بشه دوباره یواشکی در میرم!:tomato2:



امروز دوباره رفتم آموزشگاه که چیزای جدید که خواسته بودن رو تحویل بدم، الان که انجام شد، گواهینامه احتمالا میره برا حدود 3-4 هفته ی دیگه! مهم نیست البته، نیاز خاصی به گواهینامه ندارم.

فقط کاش یکی پیدا بشه به من بگه که به راهنمایی و رانندگی چه ارتباطی داره که بنده گروه خونیم چیه؟

+ خانم مشکانی(:curtsey:) -مسئول کامپیوتر آموزشگاه(:gamer1:)- ازم پرسید که برنامه نویسیم خوبه یا نه. منم فک کردم شاید نیاز به همکار داره، کلی ذوق کردم که کار پیدا کردم! گفتم نسبتا خوبه. اینکه با چی کار میکنم و اینارو پرسید، جواب دادم. ولی خیال باطلی بیش نبود! چون آخرش فقط گفت: "میشه اگه مشکلی داشتم ازتون بپرسم؟ آخه منم کامپیوتر میخونم:o" طبیعتا گفتم: "در خدمتم." شمارمو خواست که بهش دادم. حالا هی باید به خودم فحش بدم که تو که دو ماه و نیمه یه خط کد ننوشتی، مرض داری میگی هنوز برنامه نویسیم خوبه که حالا بنده خدا زنگ بزنه سوال کنه و مجبور باشی جواب پرت و پلا بدی به دختر مردم؟:mosking:



باز میخواستم یه چیزی اینجا بنویسم که یادم رفت!:dash1:


بعدنوشت: الان که یادم وامد چی میخواستم بنویسم، بیشتر سرمو میکوبم به دیوار!:dash1: چون خیلی چرت بود!

میخواستم بگم این روزا اونقدری گیجم که فرق مهتاب رو با ماهیتابه به زور تشخیص میدم، حالا از خانم مشکانی تا نیمای بابلی -که تازه دانشگاه ما قبول شده- شماره منو میگیرن که راهنماییشون کنم در موارد مختلف!

نظرات 9 + ارسال نظر
وبساز یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.2websaz.co.cc

همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها

ســــخن مانند دامن دخــتران است , هر چه کوتاه تر باشد به هدف نزدیک تر است (امیر جوان)


چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

ای خدا من چه گناهی کردم که از دست این وبساز در امان نیستم؟
دعاتو هم نخواستیم. یه دفعه دیگه دامن دامن بکنی نظرتو پاک میکنم!

دکتر اشتباهی یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام
این جمله ی اولت منو یاد "ناتور دشت" انداخت:)
بقیه شم یادم رفت!
آها راجع به پست پایینی ما جواب بدی جواب ندی خواننده هستیم. و احسان خواجه امیری کجا بود که من ندیدمش؟!

علیک سلام

احسان خواجه امیری که نبود، صداش بود فقط!
شما لطف داری که کلا خواننده هستنی

ناتور دشت رو هم تقلب کردم فهمیدم چیه! ولی نفهمیدم ارتباطش به من چیه؟ اون یارو هولدن کانفیلد منم؟!

مهتاب یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ

شما که همش برده بودین..چی شد یهو؟؟
مهتاب با ماهیتابه!
میلاد علی میگی اگه دوست داری آزاد بری برو..چی کار کنم!؟
دیگه فراموش خونه هم هیشکی نمیاد..غصه نخوری ها!
وای پس چرا ما بارون نداریم؟منم هوس کردم!

نمیدونم فک کنم دچار عنصر غرور شدیم!

خب برو آزاد دیگه، میخوای بیکار بشینی آزاد چیکار کنی؟
شما فلا دود بوین حالشو ببرین

بیدل یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

سلام. بابا اوضات رو براهه. دیگه شماره میدی دختر مردم. چه دختر کش.
عیدت مبارک. بیا که آپم.

به من چه خودشون شماره میگیرن! تو هم فکرت خرابه ها!

RaSo0l یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ http://1man.blogsky.com

عجب بارونی بود خدایی !! مجبور شدم دربست بگیرم بیام آموزشگاه !
چه شلوغ بود امروز ، همه دنبال کارای انتقالی بودن !
این مشکانی همونیه که امروز هی رژه میرفت تو سالن ؟ یه خانوم جوونی بود !!! :دی
کارای انتقالیم درست شد 19 واحد گرفتم ، چطوری همکلاسی ؟

بی معرفت شمارت رو به منم بده ، منم غریبم

نخیر شمارمو بهت نمیدم، تو میخوای منو ... کنی! :دی
مبارک باشه درست شدن کارای انتقالیت، من که فک کنم آخرش باید 3تا حذف کنم بشم 17 واحد.
این آموزشگاه که من نوشتم منظورم آموزشگاه راهنمایی و رانندگی بودا، نه دانشگاه؛ مطمئنی منظورمو درست گرفتی؟

آشکار یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ب.ظ

@مهتاب
علی میگی = علی می گه
@صاحب وبلاگ
میخوای بیکار بشینی آزاد چیکار کنی؟ = ؟؟
فلا دود بوین = ؟؟
یه راه حل: شماره تو بذار توی وبلاگت که اینقدر همه ازت شماره نخوان. اگه هم کسی ازت شماره خواست خیلی باکلاس آدرس وبلاگت رو بده بگو : شماره ام توی این آدرسه. بهتون توصیه می کنم از مطالبش هم استفاده کنید
یه دلیل احتمالی: گروه خونی نیاز است تا خدای ناکرده هنگام نصادف و وقتی شما از هوش رفتی و کسی اطرافت نیست و نیاز به خون فوری داری بدونن گروه خونیت چیه. آزمایش گروه خون زمان گیر است و در مواقع حساس ثانیه ها مهم است
نگفتی با چی کار می کنی

ببخشید این دکمه های کیبورد ما دیشب مریض شده بود بعضی حروف رو تایپ نمیکرد!
ممنون از پیشنهاد و توضیح فوق العاده در مورد گروه خونی.
ترم پیش بالاجبار C++ کار میکردیم که احتمالا این ترم هم باید ادامه بدیم. البته علاقه مندم به شروع کار با php

RaSo0l دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ق.ظ http://1man.blogsky.com

اهم اهم ! دقت کردی اشکار جان تا حالا از من ایراد نگرفته ؟ گفتم که دلت آلو بشه فقط

آشکارجان میدونه که شما سواد درست و حسابی نداری، برا همین بهت گیر نمیده!

دوست دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام سلام بلاخره اومدم وبلاگتون داره روز به روز باحال تر میشه از این بابت بهتون تبریک میگم
دیگه چیزی نمونده بلاخره باز میشه توصیه میکنم از این روزای اخر استفاده کامل رو ببرین

علیک سلام علیک سلام! :دی
چه عجب تشریف آوردین! ایشالا که این روزای آخر تموم نشه، من حوصله دانشگاه ندارم

patina پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ http://patina.blogsky.com

سلام
ملک شخصی تونو خیلی زیبا ساختید
گاعی میشه توش سرک کشید و نظر داد؟
خوشحال میشم به بلاگم سر بزنین

سلام
ممنون. چشاتون زیبا میبینه.
تشریف بیارین نظر بدین. خوشحالم میشم!
سر هم میزنم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد