من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

جشن خودکفایی

دیروز پسرعمه ی یک وجبی در حال بازی کردن Battlefield BadCompany2 دکمه ی جهت چپ لپ تاپ گرانقدر مارا از جا کَند! اینجانب هم طبق معمول موقعیت های مشابه، هنگ نموده و به زاویه ای خزیده و در و دیوار را رصد می نمودم:boredom:! اما استادمعین در یک عملیات شجاعانه شعار «میشود و میتوانیم» را ترجمه نمود و دکمه ی مذکور را جا انداخت:victory:. با این حرکت، خانواده ی ما در تکنولوژی جا انداختن دکمه ی لپ تاپ خودکفا شد و به خاطر این خودکفایی، سالانه 120 میلیارد دلار در هزینه های خانواده صرفه جویی خواهیم داشت. مدارکش هم موجود است. هرکس باور ندارد حضوری خدمت ما شرفیاب شود تا خدمتش ارائه دهیم. ضمنا روش ارائه شده توسط برادر ما 12 برابر از مشابه خارجی اش سریعتر و کم هزینه تر است. تا کور شود هر آنکه نتواند دید!:don-t_mention:

جشن خودکفایی هم فردا در زیر راه پله ی خودمان برگزار میشود. گور بابای دشمنان اسلام صلوات!



امروز مجددا قدوم مبارکمان را به دانشگاه گشودیم تا دانشجویان جدیدالورود را ببینیم و اندکی به چهره های پراسترس و جدیشان در حال پر کردن فرم های ثبت نام نظاره کنیم و شاد شویم!:lol:

اونوشت: شما همونی نیستی که هر روز دهنتو باز میکنی میگی بدم میاد از دانشگاه؟ پس چرا هرروز اونجا تِلِپّی؟!:hang3:



اونوشت 2:

- معذرت میخوام و زهر مار! یه بار دیگه الکی عذرخواهی کنی، ...:skull: [سانسور شد!]

- چشم دیگه تکرار نمیشه، معذرت میخوام!:give_rose:

نظرات 6 + ارسال نظر
MyTheme دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

ممنون از پیشنهادت. حتما سر میزنم و قالبهارو میبینم. ولی قول نمیدم انتخاب کنم!

دوست دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام چه جالب منم امروز رفتم دانشگاه البته به بهانه سایت اما دلیل واقعیش دیدن بچه های جدیدالورود بود و هر چه سعی کردم جلوی خندیدنمان را بگیریم نشد و همین طور با دیدن اونا به خنده افتادم
شما رو ندیدم ولی

به جان خودم اگه هر دفعه که میخواین نظر بدین سلام نکنین هم من ناراحت نمیشم!
مهم نیست که ندیدین. ایشالا تو طول سال تحصیلی اونقدر میبینین که چشای مبارکتون به نور وجود من روشن میشه
پ.ن: میخواستم بنویسم چشاتون یه چیز دیگه ای بشه ها! پدر ادب و حیا و اینا بسوزه!

بیدل دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

چی بگم؟ همش تناقضی غیاث خان...
بسوزه پدر عاشقی....!

واقعا! بسوزه آقا، بسوزه!

بیدل دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

^:)^

مهتابی دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ب.ظ

منم نمیدونستم قوت غالب یا غوت قالب یا غوت غالب یا قوت قالب واسه همین طبق احساسم نوشتم!
منم دکمه ی لپتاپم کنده میتونه بیاد وصل کنه!
دکمه ( ر )هست البته!
دانشجویان جدید الورود

بهش میگم اگه گذرش به اون طرفا افتاد یه سر بهت بزنه و دکمه رو واست جا بندازه
داغ دل تازه کن نوشت: نمیدونی چقدر دوس داشتم زبان اینجا قبول میشدی که امروز یکم سر کار میذاشتمت و بهت بخندم!

آشکار دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ

چرا گور بابای دشمنان اسلام صلوات؟ چون خوب کاری کردند دشمنان اسلام را به وجود آوردند؟ اگر مقصود نه است باید لعن کرد نه صلوات فرستاد

حالا ما اومدیم تیریپ قرائت رحمانی از دین بزنیم شما بزن تو ذوق ما! همون لعنت که شما گفتی بهتره ظاهرا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد