من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

خواب چپ

دیشب خواب دیدم یه جایی با یه عده ای که فک کنم نمی شناختم نشسته بودم، خدمت آقای جوادی آملی؛ داشتن درس اخلاق می دادن بهمون با اون زبان شیرین همیشگی شون. الان که فک می کنم به خودم میگم: «چه غلطا! تورو چه به این حرفا؟»



یه پست فنی دادم تو وبلاگ کلاسمون در مورد مقایسه ی بلاگفا و بلاگ اسکای. بیکار شدین برین اینجا بخونین.



محمد بیچاره با من درد دل میکرد که: «با این بلایی که دانشگاه داره برا خوابگاه سر ما میاره، من دوباره تصمیم گرفتم انتقالی بگیرم برم.» نمیدونه من تو دلم قند آب میشه با این تصمیمش!


نظرات 4 + ارسال نظر
هاست افزار دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ http://hostafzar.com

فروش 1 گیگا بایت فضا + دامنه رایگان + نصب رایگان سایت ساز + 20 گیگابایت ترافیک ماهیانه + 5 روز تست رایگان
فقط 30000 تومان
برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت هاست افزار مراجعه فرمایید .
http://www.hostafzar.com

پول نداریـــــــــــــــــــــــــــم!

بیدل دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

ای نامرد...

چرا؟ مگه چیکار کردم؟ خب دست من که نیست، دلم از این همکلاسیای خوشتیپم زیاد خوشش نمیاد! (اعلام عمومی یه همچین حرفایی ممکنه باعث زده شدن گردن من بشه!)

آشکار دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ

پست زیبا و منصفانه ای بود. احسنت!
1 اشکال املایی هم داشت:
درشت = درست

یک نکته : حاشیه سازی یک تکنیک تبلیغاتی است که مساوی است با طرفدار. فرض کن بروی در جمعی و حرفی نامربوط بزنی بعد خبر بزنند آقای ... صاحب وبلاگ من کده فلان حرف را زد. بعد ببین برای آمار بازدیدکنندگان چه اتفاقی می افتد

ممنون که غلط املایی رو تذکر دادین. اصلاح شد

راستش فک کنم یواش یواش یا داره سطح درک من میاد پایین، یا سطح حرفای شما میره بالا! میشه این نکته که فرمودین رو بیشتر توضیح بدین؟ الان منظورتون کدوم حاشیه سازیه؟ من این کاری که میگین رو کردم یا باید بکنم؟!
------------------------------------------------------
بعدنوشت: سطح درکم اومد بالا! خودم فهمیدم!

RaSo0l سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ب.ظ http://1man.blogsky.com

خواب ِ چپ ؟؟؟ یعنی تو مونثی ؟

بابا فنی نوشت ! بابا مهندس نرم افزار :دی

یادم باشه باهات دردل نکنم

نه بابا شما گه سالاری! من اصولا طرفدار بومی گزینی هستم، پس طبیعتا شما اگه بیای بسیار بسیار هم شاد میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد