من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

گفتگو - همچنان ولگردی!

گفتمش:

      - «خالیست شهر از عاشقان؛ وینجا نماند

مرد راهی تا هوای کوی یاران بایدش.»

گفت:

      - «چون روح بهاران آید از اقصای شهر،

مردها جوشد ز خاک،

                     آن سان که از باران گیاه؛

وانچه می باید کنون

صبر مردان و دل امیدواران بایدش.»

گفتگو - شفیعی کدکنی



فردا احتمالا یه سر میزنم به خواجه نصیر و ممد موفق و ممدحسن.

شاید فردا بعد از ظهر برگردم


+ یه مطلبی رو نوشته بودم که دو دل بودم تو انتشار یا عدم انتشارش. وقتی خواستم ثبتش کنم دیدم نمیشه! این یعنی لابد قسمت نبود خب. به همین دلیل فعلا در موردش حرف نمیزنم تا بعد ...


نظرات 5 + ارسال نظر
زائر69 چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ق.ظ http://www.zaer69.blogfa.com

سلام.

خوبی؟

آدم وقتی که میمیره آزاد میشه .آزاد آزاد .
دیگه نه از عشق خبری هست نه از غم . نه از پول و نه از
...........
مطالبتم مثل وبلاگت زیباست.
مخصوصا این پست آخریه/
آپم بدو بیا. منتظرتما


منم ندید میگم پست آخریت مث بقیه پستهاته!
من گوشام درازه که از این نظرا میذارین؟

آشکار چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ق.ظ

این حس تعلیق
این راضی به قضا و قدر بودن
این گفتگو در ذهن و خیال
این امیدواری به فردای بهتر


همه اش به خاطر هوای دود آلود تهرانه!

دکتر اشتباهی چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ق.ظ

من دوباره عاشق اون نظر اولی شدم!کلا این نظرایی که آخرش میگن آپم... این روزا حجم عاشق شدنم در روز داره زیاد میشه!! از ورودی های ۸۹ بگیر تا این نظرای شما
موندم اگه این errorها نبود ما چیکار میکردیم؟!سابقه ی منم زیاده در این مورد

نه مث اینکه جدی جدی دارین به روزای اوجتون برمیگردین. دوباره دارین به جمعیت همیشه در صحنه ی اینترنت میپیوندین. یا همون معتادین بدون ترک اینترنت!
شاعر از زبون شما میگه: «من عاشقِ عاشق شدنم، من عاشقِ عاشق شدنم»!

احسان چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ق.ظ http://www.patogh98.com/links

با سلام ....

همکار عزیز تبریک میگم وبلاگ خوب و مفیدی داری .
در صورتی که مایل به تبادل لینک با ما هستی ما رو با

عنوان: پایگاه سرگرمی پاتوق98
لینک: http://www.patogh98.com

لینک کن و وقتی لینک کردی برو به این صفحه
http://www.patogh98.com/links
و لینکت رو ارسال کن تا لینکت ثبت بشه .... وقتی لینکت رو ارسال کنی اتوماتیک ثبت میشه .....

مشخصات سایت پاتوق98 :

آمار : 20.000 بازدید روزانه
الکسا : 541 در ایران

موفق و سربلند باشی

مایل نیستم.
لینکمو ارسال نمیکنم
خودت هم موفق باشی. ما یه موفق تو رفقامون داریم کافیه

وحید چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ق.ظ http://vahid-boy.blogsky.com

دیدی تهران چه مزخرفه؟

نه ندیدم! خیلی هم خوبه. الکی ناشکری نکن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد