من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

بعد چهارم، بازخوانی حادثه

داشتم به صحنۀ تصادف فکر می کردم، یه لحظه تصور کردم که اگه راننده ی محترم پیاده نمی شد و عذرخواهی نمی کرد، من چیکار می کردم؟ نظر شما چیه؟

۱. می رفتم و شخصا طرف را مورد ضرب و شتم قرار می دادم:aggressive:

۲. زنگ می زدم بچه ها بیان بریزن آقا را با کارد بزنند:hi:

۳. اندکی اول خودزنی می کردم:dash1: بعدش که  :vava: شدم، جناب پلیس بی احساسی که بنده جلوی خودروی گرانقدرش پخش زمین شده بودم دلش می سوخت و می رفت راننده ی ضارب را با گلوله ای از پای در می آورد تا دیگر از این حرکات ننماید.

۴. سرافکنده پیش می رفتم و می گفتم: «آقا ببخشید که حواسم نبود و زدم به ماشینتون.»:sorry:



به ۴نفر از کسانی که پاسخ درست دهند، به قید قرعه یک شاخه گل اهدا خواهد شد.

جایزه هم اینجاست: :give_rose: (فقط برای اینکه فکر نکنید که جایزه ای در کار نیست)

ضمنا سرِ کاری هم نیست. این سوال جواب قطعی و مشخص دارد.

نظرات 8 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ http://pcsoftware.blogsky.com/

سلام وب خوبی داری
راستی به من سر بزن
تو وبم چیزای زیادی می تونی پیدا کنی

واقعا خیلی جالبه که تو کمتر از یک دقیقه بعد از مطلبم شما پی بردی که وب خوبی دارم! اصلا فکر نکردم از اون نظرات تبلیغاتی فله ای گذاشتیا!

مهم نیست دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ

اول بگم من اسم دارم ولی همین که گفتم مهم نیست...اگه از نظر خودتون قطعیه من میحدسم ۴باشه...

بله همین که فرمودین مهم نیست متوجه اسم شریفتون شدم
درست یا غلط بودن جوابتونو هم فعلا نمیگم که بقیه دوستان نتونن تقلب کنن!
بازم ممنون از حضورتون

معین دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ب.ظ http://parsinameh.blogsky.com

سلام ! گوزینه ی ۱
امیدوارم نمره منفی نداشته باشه !

سلام
ما اینجا گوزینه نداریم. اگه منظورت گزینه ی ۱ هست صبر کن تا جوابش رو اعلام کنم

آشکار دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ

حدس اول:
اگر راننده محترم پیاده نمی شد و عذر خواهی نمی کرد احتمالا به این دلیل بوده که احتمالا خدای ناکرده شما مرحوم شده اید و راننده مذکور از هول حادثه پشت فرمان سکته کرده و آن وقت شما هم نمی توانستید به نوشتن ما وقع و واکنش احتمالی خود بپردازید
حدس دوم:
نگاه می کردید ببینید احیانا خانم باران هستند یا خیر. در صورت مثبت بودن جواب دیگر جای عذرخواهی نبود. ایشان در هر صورت حق داشتند
حدس سوم:
در حالی که فکر می کردید که می خواهید از این واقعه چه پستی در وبلاگتان بنویسید می رفتید و از راننده عکس می گرفتید تا علاوه بر شرح ترور نافرجام خود از خوانندگان بخواهید در مورد شباهت راننده با اسامه بن لادن نظر دهند
حدس چهارم:
عنوان پست (چرت نوشت) با قسمت (سرِ کاری هم نیست) رابطه بی اثر کننده دارد به عبارتی عنوان باعث می شود که مطالب پست جدی گرفته نشود
حدس پنجم تحلیلی:
1- شما آقاتر از این حرف ها هستی
2- تا آن ها بیایند راننده که کدوتنبل نبود در می رفت
3- اگر آن پلیس اهل این حرف ها بود راننده جرات نمی کرد این کار را جلوی آن پلیس انجام دهد
4- در این صورت راننده جسارت بیشتری می یافت و این دفعه از روی شما رد می شد

حدس اولتان بسیار هوشمندانه بود! خوشمان آمد!
حدس دومتان ناجوانمردانه بود! ضربه ی مهلکی روانه ی اینجانب نمودید!
حدس سومتان مثل همان اولی بود، البته انصافا بنده خدا هیچ شباهتی به اسامه جان نداشت؛ زیادی قیافه ی جنتلمنانه داشت!
حدس چهارمتان که اصلا حدس نبود. و البته بسیار درست بود. چکار کنیم عنوانش را به نظرِ شما؟
حدس پنجمتان هم حدس نیست ها! ولی همه ی گزینه های مارا رد نمودید که اصلا کار موردِ قبولی نیست. می گفتید یک «هیچکدام» هم اضافه کنیم تا اینهمه به خودتان زحمت ندهید!

مهرداد سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

من فکر می کنم که مورد چهارم روی می داد! البته نه از این جهت که بی عرضگی باشه ولی احتمالا اون لحظه چون از حادثه صدمه ای ندیده بودی قصد می کردی که یه کم راننده رو متوجه اشتباهش کنی و به همین خاطر می رفتی به جنگش که شرمنده اش کنی لذا با حالتی سر افکنده می رفتی و جمله ی کذا رو می گفتی البته هر چه فکر کردم که اگه عباس هم همراهت بود چه عکس العملی نشون می دادی به نتیجه ای نرسیدم.

نظر شما رو هم فعلا تایید یا تکذیب نمیکنم!
عباس؟ همان عموی خودمان مد نظرتان بود؟ اگر ایشان تشریف داشتند که دیگر نیازی به عکس العملِ من نبود! خودش طرف را از وسط دو شقه می نمود!

مهرداد سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

راستی این جمله ی توی پرانتز جلوی هدیه اشتباه دستوری نداره؟ یه جوریه. فکر کنم اون واژه ی سوال اضافی باشه.

واقعا هرچی فکر میکنم یادم نمیاد که این کلمه از کجا پیداش شده!
ممنون که گفتی. حذفش کردم

آشکار سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ق.ظ

عنوان پیشنهادی : بعد چهارم، بازخوانی حادثه

مرسی مرسی مرسی!

بیدل سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:12 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

من در نظر سنجی گزینه دو رو انتخاب میکنم چون اینجایی که من هستم اینکارو میکنن...ههه
بی معرفت یه سر هم به ما بزن...

ممنون از شرکت در نظرسنجی
سر هم بهت میزنیم برادر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد