من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

کفرنوشت

از ویژگی‌های حجت خدا:

«دعای امامِ معصوم رد نمی‌شود؛ اگر بر سنگی دعا کند دو نصف می‌شود»


- یا امام زمان! تو رو خدا اگه اینطوریه اصلا در حقِ من دعا نکن! من همینطوری که درسته هستم به اندازه یه ۲۵تومنی ارزش برام قائل نیستن؛ دیگه نصفه اگه باشم که ... .

نظرات 4 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

کاش زمانه حق نصفه ای از بیست و پنج بار دعا را رد نکند و به جای سنگ هایش جهت ارزشی تازه هدیه کند ...

ها؟؟؟؟؟؟؟؟

آشکار جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:22 ب.ظ

راست است که می گویند آدم بعد از مرگش عزیز می شود؟ همین هنرمندان ما تا وقتی زنده هستند اصلا معلوم نیست کجا هستند اما وقتی می میرند خبر فوت آن ها در همه جا شنیده می شود و همه آه و ناله از این که چنین انسان والامقامی را از دست رفته است
البته که شما خیلی بیشتر از یه 25 تومنی می ارزی. هنر ارزشی فراتر از مادیات دارد. به تبع آن شما نیز ...

آها یعنی من هم نصف اگه بشم ارزشم مضاعف می‌شه؟
الان بنده رو جزو هنرمندان به حساب آوردین؟!

واقعا خوبه ها! احتمالا بعد از نصف شدنم میان این وبلاگمو واکاوی میکنن و کلی آرایه‌ی ناشناخته رو به زور از تو نوشته‌هام در میارن! :دی

دوست شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ب.ظ

سسسسسسسسسلام
ارزش شما خیلی بیش ۲۵ تومن است

مثلا شاید تا ۳۰ تومن هم برسه
همکلاسی عزیز

ممنون
اگه این همه لطف و روحیه دادنِ شما نبود احتمالا تا حالا دست به انتحار می‌زدم!

دوست شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ب.ظ

یه پیشنهاد دارم
میخوام سلیقتونو تست کنم یه قالب قشنگ برام پیدا کرده راستی مناسب حال خوانندگان هم باشد و لطف کرده برام بفرستید منم عوضش میکنم قول میدم
اون هفته قصد داشتم بعد بی خیل شدم کلی گشتم تا یه خوبش رو پیدا کردم
مطلب لرای طراحی هر چی سرچ میکردیم فقط مدل پیشنهاد میکرد من که نتونستم یه چیز به درد بخور پیدا کنم که بتونم توش این طراحی کردن را یاد گرفته دو زار سوادمان افزایش پیدا کند پس اگه سایت خوبی هم برا طراحی سراغ دارید بهم معرفی کنید لطفا در اینده جبران کنم اگر خدا بخواهد

البته سلیقه‌ی افراد خاص خودشونه و به نظرم چندان جالب نیست که مثلا منِ بی سلیقه برا شما قالب انتخاب کنم! ولی حالا یه کاریش میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد