من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

آمده‌ام!

اومدم فقط که رسیدنم رو اعلام کنم که نصفه شبی شاد بشین! همین یه ساعت پیش رسیدم. به محض رسیدن هم یه مسیری رو این وقت شب پیاده اومدم تا ثابت کنم شهرمون امنه هنور!

چند ساعت چرخیدن تو نمایشگاه که گزارش خاصی نداشت؛ ولی یه دو سه صفحه تو راه رفت سیاه کردم که حتما اینجا میذارمش

نظرات 2 + ارسال نظر
milad جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ق.ظ http://www.98sms.ir


سلام . خیلی وبلاگ زیبایی داری
به من هم سر بزن

سلام ولی سر نمیزنم!

آشکار جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:39 ب.ظ

خوش آمدی اما اگه نمی نوشتی متوجه نمی شدم که شهرتون ناامنه فکر می کردم تهران نا امن بوده

یه چندوقتیه که اینجا آدم میکشن تو خیابون
ولی خب مارو که هنوز نکشتن. ایشالا نمیکشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد