من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

ای فصلِ بی‌بارانِ ما ...

دیگه حسابِ روزهای پیاپیِ آفتابی از دستم در رفته. گمونم آخرین بار بیشتر از دو هفته‌ی پیش بود که یه بارونی اومد. احتمالا سه‌شنبه‌ بود که تربیت‌بدنی و هم تمرینِ فوتبال داشتیم که هیچ‌کدوم رو نرفته بودم. با این حساب میشه ۱۶روز پیش. طبق پیش‌بینیِ www.weather.com تا تهِ هفته‌ی بعد هم هوا کاملا صافه! یعنی دریغ از یه «کمی تا قسمتی ابری»! تازه بعد از اون می‌رسیم به ۲۷نوامبر که یه روزِ نیمه‌ابریه و بعدش هم که هنوز پیش‌بینی نشده. فک کنم الآن باید ۲۷آبان باشه. نمی‌دونم خدا حواسش نیست، یا دکه‌ی سر کوچه‌شون تقویمِ مورددار بهش انداخته که اینطوری شده! انتظارِ سالِ بارونی داشتیم خیرِ سرمون، حالا همون وقتی که همیشه بارون میومد هم دیگه خبری نیست!

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.sms2010.blogsky.com

سلام،وب خوبی داری.
خواستی لینکت کنم خبرم کن

آشکار پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ب.ظ

فکر کنم یه دفعه گفتی سقف یه چیزی توی خانه تان خراب شد به خاطر باد یا باران یا ...
ببین یه آدم مستجاب الدعوه توی خونه تون (منظورم خودت نیستی) کیه که اون دفعه با خدا صحبت کرده که اتفاق مشابه پیش نیاد. ازش بخواه باران بیاد خیس بشی
آقای اصحاب کهف (که فکر می کنی امروز 27 آبانه) خواستم بگم امسال 1389 است. نری یه دفعه توی خیابون نافرمانی مدنی کنی!

متاسفانه اون‌دفه به خاطر خسارتی که پیش اومد، کسی که دعا کرده بود خودشو لو نداد!
چقدر زود 1389 شد!
ای که نوزده گذشت و در خوابی
مگر این پنج و شش دریابی

دوست جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ق.ظ

اخ گفتی یه روز بارونی

مهرداد جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

چه ماجرای طولانی و پر پیچ و خمی شده این ب ا ر ا ن
میاد بی تابی نکن اینقدر.
آبان هم رو به انتها رفت باز خوبه امید بارون هست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد