من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

عشق است دکتر!

جهان‌نیوز:

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سن ازدواج در کشور بالاتر از حد انتظار است، گفت: باید سن ازدواج را برای پسران به حدود 20 سال و سن ازدواج برای دختران به حدود ۱۶ الی ۱۷ برسانیم.


غیاث‌الدین:

در بومی‌سازیِ دانشگاه که هماهنگ با سیاست‌های دولت بودیم و کار را از خودمان شروع کردیم. در این مورد باید ببینیم که به کجا می‌رسیم!


+ دخترِ ۱۶-۱۷ ساله حالا از کجا پیدا کنیم؟!

نظرات 6 + ارسال نظر
دختری تنها!! شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ http://mhdh.blogsky.com

حالا که آب از سر ما گذشته!!

از سرِ من که نگذشته هنوز. دقیقا الان من مصداقِ این طرح به حساب میام

یک ناشناس شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ب.ظ http://he-does-not-like-me.blogsky.com/

واقعا راستی میگی ؟؟؟؟؟

واقعا همچین چیزی گفتن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عجب

خوب یعنی چی ؟؟؟؟

چه مسخره

فکر کنم اون موقع باید به جای زندگی خاله بازی کنیم تو خونه ی شوهر

والا ........................

بله دقیقا این حرف رو فرمودن ایشون!
یعنی همین که گفتن دیگه

حالا می‌خوای شما یه امتحان بکن؛ ببین مسخره هست یا نه. شایدم نباشه!

آشکار شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ب.ظ

ا؟ پیدا نمی شه؟ 18 و 19 و 20 و 21 هم قبوله ها. اولویت به ترتیب سن!

حالا اگه کِیسِ مناسب گیر نیاوردیم چیکار کنیم؟ خودِ دکتر دست بکار می‌شن؟
کاش خودشون یه چندتایی دختر داشتن به جای این پسرهای خوشتیپشون!

دکتر اشتباهی شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ

ایشون راجع به پایین آوردن سن طلاق سخنی نپرانده اند احیانا؟!!

ظاهرا هنوز نوبتش نشده!

معین یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ب.ظ http://parsinameh.blogsky.com

کجا میشه ثبت نام کرد یکی هم برای من پیدا کنین ؟؟! باید گزینش بشم ؟؟ یه فتوکپی شناسنامه با دو قطعه عکس کافیه ؟!

باید صبر کنی فراخوان بدن. بعدش میری تو سایت ثبت نام می‌کنی و تا شب نشده یکی رو می‌فرستن در خونه‌ت

مهرداد یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

وام هم میدن؟! بعد نگفتن چرا بالاتر از حد انتظار است؟
حتما یک شانزده ساله ی هماهنگ شیرینی های مزبور الان داره دنبال یک بیست ساله ای غیاث گون می گرده.
خدایا به خاطر دکترت وصالشان را نوید ده

وام که خیلی وقته میدن. فک کنم ۴-۵میلیونی میدادن
عجب بدبختیه که دنبال من میگرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد