من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

Peak

همینطوری الکی سرخوشم امروز! نمودارِ احوالاتم یه حالتِ سینوسی به خودش گرفته که الآن داره قسمتای مربوط به اوجش رو می‌گذرونه. دقیقا هم هیچ سر و ته و دلیلِ قانع‌کننده‌ای برای افسردگی و سرزندگی وجود نداره. همینطوری یه روز بی‌دلیل نیشم بازه و یه روز چشام خیره به دیوارِ سفید.

دیگه می‌خوام یه سر به روان‌پزشک بزنم. ولی قبلش باید پیش یه روان‌شناس برم، که ببینیم اصلا چیزی به نامِ روان پیدا می‌کنه یا اینکه روانم کاملا پاک شده. که در اون صورت به یه روان‌نویس نیاز پیدا می‌کنم که یه بازنویسی واسم انجام بده!


یه عکسِ پرسنلیِ رسمی هم گذاشتم که دلتون برام تنگ نشه! همین امروز این عکسُ گرفتم.

نظرات 2 + ارسال نظر
آشکار پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ب.ظ

آخی. هرکی به این عکس نگاه کنه دلش کباب می شه از این مظلومیت و سادگی و تواضع و روان پاک و دل بی غل و غش و سینوس و ...

آره واقعا نسبت به عکسای قبلیم خیلی مظلومه!
تازه خواهرِ گرامی فرمودن که با این عکس حتما باید بری فورا شهید بشی

مهرداد سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

کدوم عکس؟
چه حالی میده حال سینوسی و مدام لحظه ها رو توی روانی و حرکت سلیسی از تغیرات غرق کردن البته اگه ازش خسته شدی نیاز به روان چیز نیست کافیه یک مدار بچینی و با چند قطعه در معیت یک خازن خوب یک فرکانس کاملا مستقیم به روانت هدیه کنی ولی خیلی بده روتینی و بی حرکتی و سکون و ...

عکس به این خوشگلی رو ندیدی؟!
کجاش حال میده برادر؟ هی میریم تو آسمون بعد یهو پرت میشیم ته دره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد